Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Bionigree serum oczyszczające do skóry głowy czy to hit?

by - 08:00:00


Kilka słów o serum...

Serum oczyszczające to kosmetyk za który musimy zapłacić 96zł/100ml lub 59zł/50ml, więc cenowo jest całkiem dobrze biorąc pod uwagę jak jest jest wydajny i to, że nie jest to kosmetyk do codziennego stosowania, bardziej w formie kuracji. Bazuje na naturalnych składnikach i jest w ciemnej, szklanej butelce co dla mnie jest ogromnym plusem, bo takie opakowania wykorzystuję ponownie. Bardzo dużo pozytywnych opinii krąży po blogach, więc byłam go naprawdę niesamowicie ciekawa. 

Jak go używać?

Nałożyć na skórę głowy 5-10 ml kosmetyku (1-2 pipety) lub nasączyć płynem wacik i nanieś na całą skórę głowy, ale 1-2 pipety to nie jest 5-10 ml, bo zużywałoby się szybciej. Starczyłoby mi na maks 5 razy a starcza na jakieś plus/minus 15 moim zdaniem. Pipeta bardzo ułatwia dozowanie produktu na skórę głowy. Konsystencja tego serum jest niesamowicie lekka co mnie zaskoczyło, bardzo szybko się wchłania i musimy się śpieszyć aby dobrze je wmasować. Serum zmywamy po 30 minutach lub po całej nocy, ale ja nakładam jak wracam do domu a zmywam późnym wieczorem. W składzie znajdziemy wiele ciekawych składników ( m.in. mydło kastylijskie, kwasy AHA i estry oleju z czarnej porzeczki, wiesiołka, ogórecznika i lnu ), które wspomogą w walce z łupieżem czy innymi chorobami skóry głowy oraz pobudzą cebulki włosów i wspomogą wzrost nowych włosów. Widzę już sporo nowych baby hair a nie używam aktualnie nic poza serum co mogłoby przyśpieszać ich wzrost. Obecność mentolu sprawia, że serum bardzo przyjemnie chłodzi, bardzo lubię ten efekt. Serum ma również działanie złuszczające oraz antybakteryjne. Serum działa jak peeling skóry głowy, ale nie podrażnia tak jak peelingi mechaniczne co bardzo mi się podoba i jest lepszą alternatywą niż peelingi cukrowe. Cudownie oczyszcza skórę głowy i przedłuża świeżość włosów. Zauważyłam, że od czasu stosowania tego kosmetyku skóra głowy mniej mi się przetłuszcza, ale może to moje subiektywne odczucia. Myślę, że będę wracać do tego kosmetyku regularnie, bo jest naprawdę rewelacyjny i spełnia swoje zadnie. 


Skład :

Aqua ( woda ), Potassium Oleate ( oleinian potasu, składnik oddtłuszczający ), Potassium Cocoate ( sól potasowa kwasów tłuszczowych pozyskiwanych z orzecha kokosowego ), Glycerin ( gliceryna ), Potassium Citrate ( cytrynian potasu ), Citric Acid ( kwas cytrynowy ), Ethyl Linolenate ( kwas linolenowy ), Ethyl Linoleate ( kwas linolowy ), Ethyl Oleate ( kwas oleinowy ), Ethyl Palmitate ( kwas palmitynowy ), Ethyl Stearate ( kwas stearynowy ), Ethyl Alcohol ( alkohol etylowy ), Menthol ( mentol ), Bilberry Fruit Extract ( ekstrakt z owoców czarnej porzeczki ), Sugar Cane Extract ( ekstrakt z trzciny cukrowej ), Orange Fruit Extract ( ekstrakt z owocu pomarańczy ), Lemon Fruit Extract ( ekstrakt z owocu cytryny ), Sugar Maple Extract ( ekstrakt z klonu cukrowego ), Rosmarinus Officinalis Oil ( olejek eteryczny z rozmarynu ), Parfum ( kompozycja zapachowa ).

You May Also Like

0 komentarze