Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Paleta do brwi GOSH, czy warto tyle wydać?

by - 08:00:00


Kilka słów o kosmetyku..

Paleta kosztuje około 40 złotych, ale moim zdaniem ten skład nie jest tyle wart. Ja swoją dostałam na Meet Beauty za wrzucenie fotki na Instagrama. Złożyło się tak, że nie miałam nic pod ręką, więc zaczęłam jej używać,czy było warto? Początkowo miałam nie opisywać tego kosmetyku, ale GOSH jest popularny jako Cruelty Free a skład mówi, że aż tak bardzo wolny to on nie jest, dlaczego? O tym przy składzie. 


Najczęściej używam dwóch ciemniejszych kolorów a od czasu do czasu wosku, bo niestety, ale po jego użyciu często mam krostki na brwiach, ale przy takim składzie to nic dziwnego. Mają dobre kolory, ale to nie jest nic czego nie można mieć o lepszym składzie, więc tym razem kupię coś co będzie mogło się składem pochwalić, ale muszę skończyć najpierw tą paletę. Pigmentacja jak widać jest średnia, ale do malowania brwi idealna, bo trudniej przesadzić z intensywnością koloru. Pędzelek z zestawu jest przeokropny, do niczego się nie nadaje, nawet do poprawek. Na pewno nie wrócę do tej palety, bo uważam, że ten skład nie jest wart aż tyle. W tej cenie a czasem niższej możemy dostać dobry, naturalny kosmetyk do makijażu brwi. Może macie coś co możecie polecić?

Skład :

Wiecie dlaczego mówiłam, że skład nie jest CF? Parafina! Parafina zanieczyszcza środowisko, dlatego jak już sięgam po coś w tym stylu to po silikony, bo one nie mają aż tak negatywnego wpływu na środowisko. Ja parafiny nie lubię bardzo, ale skoro już mam ten kosmetyk to jego wyrzucenie niczego nie zmieni, dlatego go zużywam.

Puder: CI 77019 ( mika ), Dimethicone ( silikon ), CI 77499, CI 77491 ( tlenki żelaza ), CI 77742 ( mangan fioletowy ), Caprylic Triglyceride, Ethylhexyl Palmitate, Isostearyl Isostearate ( emolienty ), Magnesium Stearate ( wypełniacz ), Nylon-12 ( plastikowy składnik matujący ), Polybutene ( pochodna parafiny ), Polymethyl Methacrylat ( szkło akrylowe ), CI 77492 ( tlenek żelaza ), Bis - Diglyceryl Polyacyladipate - 2 ( emolient, substytut lanioliny ), Phenoxyethanol ( konserwant ), Aloe Barbadensis Leaf Extract ( ekstrakt z aloesu ), Caprylic Glycol ( emolient ). 

Wosk: Diisostearyl Malate ( emolient ), Polybutene, Hydrogenated Polyisobutene ( pochodne parafiny ), Hydroxystearic Acid ( emulgator ), Talc ( talk ), Cera Microcristallina ( pochodna parafiny ), Cera Alba ( wosk pszczeli ), Tocopheryl Acetate ( estrowa forma wit. E ).

You May Also Like

0 komentarze