Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Wygraj prezent pod choinkę! Kilka zestawów do zgarnięcia :)

by - 19:51:00


Do wygrania kosmetyki ze zdjęć a dokładniej..

Nagroda 1.



Zestaw kosmetyków Rival de Loop ( moja recenzja ) a w nim:

  • Rival de Loop Hydro Booster krem nawilżający 50 ml,
  • Rival de Loop Hydro Booster, żel nawilżający 30 ml,
  • Rival de Loop lotion do demakijażu 100 ml,
  • Rival de Loop Vital, płyn micelarny do skóry wrażliwej 200 ml,
  • Rival de Loop tonik odżywczy do twarzy dla skóry suchej i wrażliwej 200 ml,


Nagroda 2.

Zestaw kosmetyków Willow Botanics o wartości 126 złotych, przepięknie zapakowany!


Nagroda 3.

Żel aloesowy i krem Alterry


Oraz nagrody pocieszenia czyli..

Zestaw trzech mydełek, kosmetyczka z płynem micelarnym i pomadką Isany oraz zestaw 20 próbek w kosmetyczce i pomadka Isany do ust.






Aby wziąć udział w konkursie :

1. Trzeba być publicznym obserwatorem bloga , może być w google, obserwatorach albo obu :)
2. Polubić stronę na Facebooku KLIK ( nie obowiązkowe, wiem, że nie każdy ma fb )
3. Napisać komentarz jako kto obserwujesz na blogu i fb :)
4. Uchwyć piękno natury. Może to być zdjęcie, tekst lub coś innego - granice wyznacza twoja kreatywność :)

PS. Możecie polubić stronę sponsora jednej z nagród czyli Willow Botanics.

Dodatkowo będzie mi miło jeśli udostępnisz baner na swoim blogu ( pierwsze zdjęcie ).

Wzór :

1. Obserwuję blog jako :
2. Obserwuję na Facebooku jako :
3. Odpowiedź :)

1.Rozdanie trwa do dnia 16.12.17 do godziny 23:59.
2. Organizatorką i sponsorem zabawy jestem ja, jeden zestaw podarowała marka Willow.
3. Zgłoszenia przyjmowane są w formie komentarza na blogu.
4. Uczestnikami konkursu mogą być tylko osoby mieszkające na terenie Polski.
5. Spośród uczestników wybiorę osoby z najciekawszymi odpowiedziami :)
6. Wyniki podam do poniedziałku aby poszły do Wigilii. Wyniki będą podane w tym poście.
7. Zwycięzcę proszę o e-mail po wygraniu ( jak najszybciej to dostaniesz paczkę na święta ) w celu ustalenia wysyłki :)

Udało mi się wybrać zwycięzców w poniedziałek, uff!

Było wiele świetnych odpowiedzi, ale coś musiałam wybrać. Jeśli źle kogoś przepisałam - wybaczcie. <3 Dajcie mi szybciutko adresy, ale niestety wyślę dopiero po świętach, wybaczcie, ale nie będę miała kiedy podjechać aby wysłać :)

Zestaw RDL - Karolina Olek
Willow - Anna Tres
Kremy Alterry - Agnieszka Murawska
Zestaw próbek - Anna Tylenda
Zestaw mydełek - Ola S.
Zestaw z kosmetyczką - Marta Kowalkińska

You May Also Like

0 komentarze