Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Co kupić trzylatce na prezent świąteczny? To trudne zadanie!

by - 08:00:00

Ten cudak jest z Aliexpress

Trochę odmiany i zupełnie nie w temacie mojego bloga, ale o dziecku też trzeba zacząć pisać. Moja córeczka niedawno miała trzecie urodziny i mam problem, bo nie wiem co jej kupić na święta! Nie chcę kolejnych zabawek, którymi pobawi się tylko chwilkę czy worka słodyczy. Może i Wy szukacie inspiracji, więc pokażę Wam to czym moja córka lubi bawić się najczęściej i to o czym myślę aby jej kupić..

Tanie, ale to masa radości!

1. Duuużo kartek lub kolorowanki oraz kredki.

Jeden z naprawdę najtańszych pomysłów na prezent. Moja córeczka bardzo lubi rysować i potrafi poświęcić na to bardzo dużo czasu, więc na pewno za jakiś czas sama będę musiała dokupić jej nowe kredki. My mamy kredki z Bambino, bo dobrze odmywają się z szafek, ale są trochę droższe ( około 20 złotych za komplet ) i dosyć szybko się kończą, bo łatwo się łamią i trzeba je często temperować. Jednak to nie jest i tak ogromny koszt na kilka miesięcy.

2. Ciastolina lub plastelina.

Osobiście wolę ciastolinę, bo jak się gdzieś ukruszy to wysycha i łatwo ją odkurzyć a plastelina lubi się do wszystkiego przyklejać i potrafi narobić sprzątania. Dodatkowo ciastolina składa się jedynie z wody, soli oraz mąki no i oczywiście barwników a plastelina? Jest ona wykonana z wazeliny zmieszanej z kredą i kwasami tłuszczowymi no i standardowo barwniki, więc nawet składowo bardziej przekonuje mnie kupowanie ciastoliny.

3. Zdrowe słodycze, no może zdrowsze.. 

Wiadomo, że słodycze same w sobie nie są zdrowe, ale jak już mamy dać coś dziecku to z głową. Sama nie jestem idealna, ale staram się kupować dziecku słodycze dobrej jakości mimo to czasem dostaje coś od kogoś i wtedy nie patrzę zazwyczaj na skład, bo zdarza się to dosyć rzadko. Na co warto zerknąć?


  • Ania ciasteczka Zoo, które kosztują około 2-3zł/100g i mają piękny, posty skład ( bio mąka pszenna 86%, bio cukier trzcinowy, bio tłuszcz kokosowy, sól. ). a dodatkowo certyfikat ekologiczny.
  • Ciastka lub suszone owoce z Enerbio ( Rossmann ). Rodzynki ekologiczne możemy kupić za 7,99zł/250g, ale często są w promocji za 5,99zł a daktyle 8,99zł/200g, w promocji jak pamiętam 6,99zł. Taka ilość rodzynek czy daktyli dla dziecka starczy naprawdę na dłuższy okres czasu, więc cena nie jest aż taka straszna. Paczka ciastek z tej marki to około 7-10 złotych za opakowanie, ale tak samo jak z suszonymi owocami to nie jest paczka na raz a na kilka razy, więc cenowo też można uznać, że jest tanio.


Misie, ale nie byle jakie..

1. Ładne, nowoczesne lub ręcznie robione..

Bardzo nie lubię tandetnego pluszu chociaż mamy takich trochę, bo sporo pluszaków dostałyśmy i naprawdę wielu nie lubię, mała też bardzo rzadko się nimi bawi. Częściej sięga po te, które jej wybierałam no i oczywiście Biedronkowe świeżaki. Lubię pluszowe misie, ale ładne i estetyczne, cieszą oko nawet jak latają po podłodze ( kto ma dzieci ten wie, że nie da się czasem aby tego nie było ) Te dwa to najładniejsze, pluszaki jakie mamy. To świetny pomysł nie tylko na prezent dla dziecka, bo misie są naprawdę eleganckie, szczególnie ten biały.

2. Interaktywne..

Mamy kilka takich pluszaków m.in. miauczącego kota, który się rusza, pieska który rozmawia, śpiewa i powtarza co się do niego mówi czy szczeniaczka uczniaczka. Malutka naprawdę sporo się od nich nauczyła np. wielu piosenek, liczyć, alfabetu czy postępowania z kotem. Najpierw uczyła się na sztucznym jak powinno się głaskać kota i nie miała problemu z głaskaniem żywego, nie ciągała go za ogon i tak dalej. Wiem, że dużo dzieci bardzo dręczy koty, więc może warto zacząć od sztucznego i pokazać czego nie można robić na żywym?


Ten miś jest z Majunto

Biżuteria dla małych księżniczek

Moja córcia uwielbia bawić się moją biżuterią, więc sprawiłam jej trochę jej własnej. Uwielbia nosić naszyjniki, bransoletki czy spinki do włosów. Zestaw biżuterii dla początkującej księżniczki to bardzo fajny prezent i sama na pewno dorzucę jej coś nowego. Najczęściej biżuterię zamawiam z Aliexpress lub kupuję w Pepco. Ten konik akurat wyjątkowo został upolowany na wyprzedaży w H&M.


Klocki Blocki 

Klocki dostałam na spotkaniu blogerek w Grajewie i byłam bardzo zaskoczona, że są aż takie duże a kolejka jeździ po torach wydając odgłosy. Moja córka jest w niej totalnie zakochana, to jedna z niewielu zabawek, która wciąga ją na dłużej niż 15 minut. Za zabawkami możecie zobaczyć półkę na zabawki z Ikea, którą bardzo polecam. Pudełka można wymieniać zmieniając ich wielkość, ale te moim zdaniem są idealne.




A co chciałabym kiedyś jej kupić?


  • Drewniane, materiałowe zabawki i drewnianą, solidną kuchnię do zabawy..

Staram się zacząć ograniczać plastik w swoim otoczeniu. O ile zabawki z plastiku nie są tragiczne, bo są trwałe i bawić może się nimi naprawdę wiele dzieci to drewniane i materiałowe przekonują mnie bardziej. Mam kuchnie, ale plastikową jak i naczynia do niej. Niestety jest bardzo nietrwała, szybko się niszczy i wygląda.. tandetnie. O ile wygląd kuchni dziecku nie przeszkadza to to, że trzeba ją co chwila składać, bo się rozwala jest uciążliwe. Wypatrzyłam sobie kilka rzeczy, które mnie przekonują w Ikea.

Zdjęcia ze strony Ikea


Kuchnia DUKTIG 399 zł ( aktualnie jest za 299 zł )


  • Basen z piłeczkami..

Niestety ten, który mi się podoba jest dosyć drogi, więc nie wiem czy to marzenie się spełni. To Meow Baby a jego cena to.. 299 zł!

Zdjęcie ze strony MeowBaby


  • Konik na biegunach..


Przepiękny i orginalny!  Do kupienia w sklepie Qactus za 150 zł, więc jeszcze całkiem przyjemna. 

Zdjęcie ze strony Qactus


You May Also Like

0 komentarze