Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Yankee Candle Sea Air, czy to morska świeżość?

by - 12:24:00


Morskie powietrze.. brzmi świeżo? 

Wosk jest o zapachu lekko słonego nadmorskiego powietrza przeplatanego zapachem cyklamenu perskiego i róży. Te nuty zapachowe skusiły mnie do zakupów, coś ciekawego i niespotykanego. A jak jest w rzeczywistości? To świeże pranie na polanie pełnej kwiatów gdy powiewa zimny wiatr. Takie są moje odczucia, zapach jest bardzo piękny i świeży, ale nie kojarzy mi się z morzem. Świeżość, mydło i kwiaty to to co jest tam wyczuwalne, mi się bardzo spodobał i zapewne jeszcze do niego wrócę. Standardowo wosk kosztuje 9 złotych ( 22 g ) i pali się około 8 godzin, ale ten jest wyjątkowo intensywny i naprawdę niewiele trzeba go odłamać aby wydobyć jego zapach, więc starczy na dłużej. 

UWAGA !

Woski parafinowe palimy przy otwartym oknie a te takie są, tak samo Yankee Candle. Jeśli szukasz wosku sojowego to będzie to np. WoodWick.



Sklep internetowy Goodies.pl

You May Also Like

0 komentarze