Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Tusz Organic Wear - naturalny, ale czy dobry?

by - 23:15:00


Kilka słów o kosmetyku..

Cena jest bardzo zróżnicowana, bo na IHerb kupimy go za około 35 złotych a Douglas życzy sobie aż 57 złotych, niestety w innych miejscach ciężko dostać jest tą markę. Ja kupiłam go w zestawie promocyjnym z kremem BB za jakieś 80 złotych, więc wyszło mi bardzo korzystnie cenowo. Z tego co pamiętam nie ma ona żadnych certyfikatów, więc ta cena za tusz bez certyfikatu jest ok, ale w tej cenie możemy dostać już coś z certyfikatem np. Avril, Sante czy Lavera. 


Czy było warto? 

Po moim pierwszym naturalnym tuszu z Lily Lolo mam naprawdę wysokie wymagania jeśli chodzi o tusze naturalne i na tym się zawiodłam. Ten tusz sprawdzi się jedynie dla osób, które chcą podkreślić rzęsy, ale nie oczekują większego pogrubienia czy wydłużenia rzęs. Ja lubię duże i długie rzęsy, więc najczęściej noszę sztuczne, ale nie zawsze mam czas aby je nałożyć. Potrzebowałam tuszu, który chociaż trochę podkręci moje rzęsy, ale to nie to..  Dodatkowo dużym minusem jest to, że tusz dosyć długo schnie, więc kichnięcie grozi pandą. Szczoteczka jest ciekawa, silikonowa i dobrze rozczesuje rzęsy, więc zapewne zostawię ją na później aby uratować jakiś tusz z kiepską szczoteczką. Zasługuje jednak na ogromny plus za skład, bo jest naprawdę ciekawy i wartościowy. Wiele osób może być zadowolna z tego tuszu, ale nie będę to ja. 


Skład:

Citrus Aurantium Dulcis Fruit Water ( hydrolat pomarańczowy ), Glycerin ( gliceryna ), Iron Oxides ( tlenek żelaza ), Glyceryl Stearate SE ( emulgator ), Beeswax ( wosk pszczeli ), Microcrystalline Cellulose ( zagęstnik ), Copernicia Cerifera Wax ( wosk karnauba ), Tapioca Starch ( tapioka ), Stearic Acid ( odbudowuje barierę lipidową ), Hydrolyzed Corn Starch ( hydrolizowana skrobia kukurydziana ), Jojoba Esters ( estry oleju jojoba ), Oryza Sativa Powder ( puder ryżowy ), Cocos Nucifera Water ( woda kokosowa ), Oryza Sativa Extract ( ekstrakt z ryżu ), Glyceryl Caprylate ( emolient ), Pisium Sativum Peptide ( peptydy z groszku ), Glycine Soja Oil ( olej sjowy ), Cocos Nucifera Fruit Extract ( ekstrakt z kokosa ), Cocos Nucifera Oil ( olej kokosowy ), Aloe Barbadensis Leaf Juice ( sok z aloesu ), Cucumis Sativus Fruit Extract ( ekstrakt z ogórka ), Olea Europaea Leaf Extract ( ekstrakt z oliwki ), Tocopherol ( witamina E ), Leuconostoc/radish Root Ferment Filtrate ( konserwant ), Acacia Senegal Gum ( guma arabska ), Cellulose ( zagęstnik ), Leuconostoc Ferment Filtrate ( konserwant ), Magnesium Aluminum Silicate ( zagęstnik ), Pullulan, Sorbitol, Trehalose ( składniki nawilżające ), Water ( woda ), Fragrance ( substancje zapachowe ).

You May Also Like

0 komentarze