Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Nowości Czerwca

by - 13:15:00



Hebe kusiło promocją 1+1 gratis na kosmetyki Nacomi, więc skusiłam się na to co miałam w planach. Serum silikonowe do włosów w fajnej butelce oraz płyn micelarny, który przepięknie pachnie. Nie wiem czy do niego wrócę, muszę go jeszcze trochę poużywać.


Rossmann wprowadził trochę kosmetyków naturalnych do swojej oferty. Cenowo jest średnio, ale jak potrzebujemy niewiele to warto się tam wybrać. Ten peeling mango i morela jest moim ulubionym.


Na Ecco Verde skusiłam się na kosmetyki Avril i wybrałam dwie ciekawe próbki. Maseczka EOB jest piękna, pachnie czekoladą.



Meet Beauty dosłało nam jeszcze trochę rzeczy, ale zostawiłam tylko Vianka i Cosnature. Maskę Cosnature już miałam i jest naprawdę rewelacyjna.


Promocja w Rossmannie skusiła mnie na małe zakupy. O esencjach słyszałam dużo dobrego a płyny micelarne mają fajne składy, za 8 zł warto było kupić tak ogromny płyn.



Moje zamówienie z Blisko Natury, na drugim zdjęciu same gratisy. Lubię u nich zamawiać, bo mają tanią wysyłkę z odbiorem na poczcie, często obniżają ceny kosmetyków, którym kończy się termin i dają gratisy.

Cieszę się, że będę mogła testować te kosmetyki. Uwielbiam tą markę i na pewno się u mnie sprawdzi.


Małe zamówienie na Ecospa, bo potrzebowałam hydrolatów a akurat była promocja na darmową dostawę.


Chcę opisać wszystkie żele Alterry, ale jednego mi brakowało. Zaczynam też pisać o lepszej chemii domowej, więc przyglądam się produktom Domol z certyfikatem Ecolabel.


Piękne, cudowne lakiery hybrydowe. Najbardziej zaskoczyła mnie baza, możecie o nich poczytać w recenzji. Do bazy na pewno będę wracać, najlepsza jaką miałam do tej pory.


Moje ulubione kosmetyki do makijażu, znowu kilka ciekawych kosmetyków z tej marki. 



Promocja w Lidlu. Olejek i paski do depilacji mają super składy, odżywka też chociaż jest z silikonami.






You May Also Like

0 komentarze