Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Soap Szop mydełko Sex & Splendor

by - 08:00:00



Kilka słów o kosmetyku..

Mydło kupimy za 23 zł około 120 gram. Cenowo średnio, ale to normalna cena mydła z manufaktury. Ja, osoba, która nie lubi mydeł ze względu na ich zasadowe pH skusiła się ostatnio na jedno. Dlaczego ? Bo było ładne, miało fajny design i piękny zapach. Mydło kupowałam na Ekocudach, więc załapałam się na dwa mini mydełka i puder do kąpieli w fiolce gratis. Świetna idea zero waste w kosmetykach, fiolkę napewno wykorzystam ponownie. Kosmetyki są również wegańskie, co bardzo lubię mimo, że nie zawsze takie wybieram.


Co o nim myślę ? 

Nie lubię mydeł i to się nie zmieni, ale to mnie pozytywnie zaskoczyło. Moja skóra bardzo je polubiła i mam wrażenie, że pomaga mi przy moim rogowaceniu mieszkowym. To mydło fajnie myje i pięknie pachnie zarówno podczas mycia jak i po. Zapach zostaje jeszcze przez krótki czas na skórze. Czy wróciłabym do niego ? Nie wiem. Moje serce jest cały czas przy żelach pod prysznic. 

Polecam je jednak fanom ręcznie robionych mydeł oraz na prezent. Bardzo mnie kusi oferta tej firmy, szczególnie olejeki do ciała i balsam. Balsam ma cudowny zapach, dawno nie wąchałam czegoś tak pięknego. 

Skład :

Rosa Damascena Flower Water ( hydrolat różany ), Sodium Cocoate (  zmydlony olej kokosowy ), Sodium Olivate ( zmydlona oliwa z oliwek ), Sodium Cacao Butterate ( zmydlone masło kakaowe ), Sodium Shea Butterate ( zmydlone masło shea ), Sodium Castorate ( zmydlony olej rycynowy ), Sodium Almondate ( zmydlony olej ze słodkich migdałów ), Glycerin ( gliceryna ), Olea Europaea Oil ( oliwa z oliwek ), Rosa Canina Flower Extract ( ekstrakt z płatków dzikiej róży ), Parfum ( aromat ), Kaolin, Illite ( różowa glinka francuska ), Mica, Titanium Dioxide*, Iron Dioxide* ( złota mika mineralna ), Citronellol**, Geraniol** ( składniki olejków eterycznych ).


You May Also Like

0 komentarze