Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Kilka fajnych drobiazgów z Aliexpres..

by - 12:00:00


Uwielbiam drobiazgi z Aliexpress, u nas kupimy to samo kilka razy drożej. Jedynym minusem jest czas oczekiwania na zamówienie, miesiąc to minimum. Ostatnio miałam spokój z Aliexpress, więc nic nie wstawiałam. Teraz zamówiłam trochę ciekawych rzeczy, więc znów pojawią się co jakiś czas posty z Aliexpress. Listę zakupów mam ogromną, ale.. pieniądze nie rosną na drzewach a szkoda :)

Pędzle do makijażu..

Jasno różowy pędzel kosztował mnie jedynie dolara, mam takie dwa. Jest cudowny, mięciutki i świetnie się nim maluje ( LINK ). Złoty z różową końcówką był odrobinkę droższy, kosztował 2,49 $, ale teraz jest odrobinkę tańszy. Wart każdej złotówki ! ( LINK ) Złoty puchacz był pierwszym pędzlem, który kupiłam i jestem nim również zachwycona. Kosztował lekko ponad dwa dolary. ( LINK ) Za taką cenę naprawdę warto się skusić, są rewelacyjnej jakości. Zamówiłam jeszcze kilka pędzli złoto-różowych, więc pochwalę się jak dotrą.



Sztuczne rzęsy...

Brałam najtańsze rzęsy z Aliexpress, kosztowały mnie 0,25 $ ( LINK ) czyli jakąś złotówkę. Najtańsze z dostępnych, które kupiłam po recenzji na jednej z grup. Wrzucałam niedawno zdjęcie makijażu i używałam tam właśnie tych rzęs. Pięknie wyglądają, prawda ? Czekam na jeszcze kilka par, ale tym razem trochę droższych. 




Planner / Organizer

Planner kosztował mnie jedynie 13,69 $ czyli niecałe 60 złotych a u nas za taki planner zapłaciłabym aż 85 zł plus przesyłka. Jestem z niego bardzo zadowolona, ale szedł do mnie prawie dwa miesiące. Zostawiam link gdyby ktoś był zainteresowany. Jest w środku identyczny jak w opisie aukcji. 

You May Also Like

0 komentarze