Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Pigmenty - naturalne i długowieczne cienie aż 15 kolorów!

by - 04:12:00





Co o nich myślę ?

Pigmenty kosztują około 6 zł za 5 ml, ale mają też wersje 10 g lub 30 g. Ta mała pojemność spokojnie wystarcza jeśli chcemy używać pigmentów jako cienie. Można je kupić jedynie na stronie kolorówka.com. Miki przychodzą w foliowych opakowaniach, więc ich używanie nie należy do wygodnych, warto się zaopatrzeć w słoiczki do ich przechowywania. Moje słoiczki są z Neauty, bo są ładne i mają akurat pojemność 5 ml. 


Większość pigmentów jest świetnie napigmentowana, jedynie snowflake to taki pyłek, który idealnie nada się do "nabłyszczenia" serum do twarzy czy kosmetyków na prezent. Zieleń chromowa i tlenek czekoladowy są przeznaczone głównie do zmiany koloru pudrów / podkładów mineralnych lub innych tego typu kosmetyków. Tlenek czekoladowy po zmieszaniu z naszym podkładem mineralnym może dać nam fajny bronzer. Pigmentami możemy się bawić na wiele sposobów, można je mieszać aby uzyskać unikalne kolory, dodawać do kremów, balsamów i innych kosmetyków i wiele, wiele więcej, ale o tym w osobym poście. Miki są ważne bezterminowo, jak każde minerały, więc możemy je zużyć do końca co jest ogormnym plusem. Cienie drogeryjne mają często dużo syfu w składzie i datę ważności a każdy wie jak ciężko jest skończyć paletkę cieni w np. 12 miesięsy od otwarcia. To początek mojej przygody i na bieżąco będę wam pokazywać nowe kolory moich pigmentów, mam nadzieję, że uda mi się mieć sporą kolekcję. Stawiam na nie, bo mi się nie zmarnują, mam trochę cieni prasowanych i nie kusi mnie ich dokupowanie, bo nie potrafię ich szybko zużywać a pigmenty, nawet gdy kolor mi nie pasuje to mogę pomieszać albo dodać do kosmetyków domowej roboty. 

No cóż.. zachwycam się i chcę jeszcze !

Zostawiam wam swatche do podziwiania, ten ciemniejszy pasek to baza pod cienie z Lavery. Zdjęcia w naturalnym i sztucznym świetle aby pokazać ich cały urok.


Od lewej : Snowflakes , Fuchsia Pink, Charming Cherry, Sandy Brown, Winterveld



Od lewej : Zieleń Chromowa, Egyptian Emerald, Tlenek Czekoladowy, Cosmic Carolyn


+ nowe kolory




Od góry : Satin Violet ( Mica, Titanum Dioxide, Tin Oxide ) - biel o fioletowym połysku, niesamowicie ciekawy kolor. Cosmic Carolyn ( Mica, Titanum Dioxide, Red #30 Lake ), Aqua Blue ( Mica, Titanum Dioxide, Iron Oxide, Tin Oxide, Pigment Blue 15 ), Salomon Pink ( Mica, Titanum Dioxide, Iron Oxide ), Tropic Bronze ( Mica, Iron Oxide ), Gold Cream ( Mica, Titanum Dioxide, Iron Oxide ).


You May Also Like

0 komentarze