Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Neess lakiery hybrydowe z kolekcji Cleo

by - 21:50:00



Kilka słów o lakierach..

Przedstawiam wam bazę, top i trzy lakiery hybrydowe z kolekcji Cleo od Neness. Lakiery, bazę i top kupicie po 29,99 zł za 8 ml. Cena podobna do wszystkich popularniejszych lakierów hybrydowych. 

Wiecie co zachwyciło mnie najbardziej ? Baza !

Baza jest gęsta i świetnie się nakłada, wzmania paznokcie, dzięki czemu nie łamią się tak łatwo i łatwiej je wychodować. Właśnie tego mi było trzeba przy moich słabych paznokciach. Nie lubię ich przedłużać, bo mam całkiem ładną naturalną płytkę, którą wystarczy wzmocnić, ale baza podobno nadaje się również do przedłużania. Jeśli mam wybór między zwykłą a wzmacnającą bazą, zawsze sięgnę po tą drugą.

Na paznokciach dodatkowo gości syrenka z Neo Nail. Kolor to koktajlowa kotka, najładniejszy z tych trzech, totalnie mój.

Pigmentacja.. 

Pigmentacja troszkę mnie rozczarowała, bo mam lakier w podobnym kolorze i jest dużo lepiej napigmanetowany, wystarczy jedna warstwa a tu aż trzy. Rozumiem, że pastele są dosyć problematyczne w pigmentacji, ale da się lepiej. 

Co o nich myślę ?

Mimo tego, że trzeba aż trzech warstw to lakiery bardzo mi się podobają. Miałam na początku lakiery hybrydowe od Semilaca, ale to nie było to, czuję jakiś niedosyt a dodatkowo ostatnio dzięki nim nabawiłam się alergii ! Semilac poszedł więc w odstawkę i dla mnie są to najgorsze hybrydy na rynku. Szukam zamienników, nowych marek i trafiłam na Neess. Bardzo podoba mi się to, że nie spływają zbyt mocno, łatwiej je dobrze nałożyć. No co ja będę więcej mówić.. Piękne są !


Ja i moja nauka, nie jest idealnie, ale coraz lepiej. Muszę je jeszcze odpowienio spiłować, bo odrosły a całkowicie o tym zapomniałam przed malowaniem tzn. pamiętałam, ale nie o tej ręce. Paznokcie zawsze robię w nocy, przy słabym świetle co jest dla mnie sporym utrudnieniem.. No, ale.. jest wystarczająco dobrze aby je pokazać. Wiem też, że moje skórki są w opłakanym stanie, ale ne zawsze wszystko jest tak jakbyśmy chciały :)

Koktajlowa kotka, neonowa pana kota i mruczek ma fioła. Który się Wam podoba najbardziej ?



You May Also Like

0 komentarze