Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Sweet Bath słodycze, które nie tuczą

by - 09:00:00



Jakiś czas temu o nich pisałam ( RECENZJA ), a teraz przychodzę z kolejną porcją słodkości od Sweet Bath. Kiedy dostałam je na spotkaniu blogerek byłam w niebie, uwielbiam je ! Te kosmetyki są po prostu cudowne.. Uwielbiam je za wygląd, naturalność i działanie. Cenowo jest mniej przyjemnie, ale są to kosmetyki ręcznie robione i w małej firmie, więc cena jest uzasadniona. Mój mały trick na doszczętne wykorzystanie tych kosmetyków to otwarcie ich i zostawienie w pokoju, ich zapach unosi się przez wiele dni a gdy przygasa zużywam je do kąpieli. Lepszego odświeżacza powietrza nie miałam, polecam ! Do kąpieli sprawdzają się również rewelacyjnie, ale z muffiną miałam na początku problem.. opowiem o nim przy niej. Wyrzuciłam opakowania, więc nie mam pełnych składów, ale są piękne i w pełni naturalne. 

Czekoladowe niby nic - Markizy do kąpieli 160 g / 21 złotych.

Podaruj sobie kąpielowy podwieczorek wrzucając do ciepłej wody kilka – według uznania- sztuk markizów. Kruche ciasteczka będą delikatnie musować wzbogacając Twoją kąpiel o dużą porcję odżywczych maseł i natłuszczających olei. Krem – peeling oczyści Twoją skórę, by za sprawą prawdziwego kakao i protein mlecznych odzyskała zdrowy wygląd.
Wyglądają jak ciasteczka, pachną jak ciasteczka, ale nimi nie są. Wrzucam dwa ciasteczka na dużą wannę i uważam, że wtedy nawilżenie / natłuszczenie skóry jest wystarczające. Niestety zapachem możemy cieszyć się jedynie w trakcie kąpieli. Żałuję, że nie policzyłam ile tam było ciasteczek, ale jak mnie pamięć nie myli to chyba osiem. 

Główne składniki : masło kakaowe, masło shea (ecocert), olej migdałowy, olej winogronowy, proteiny mleczne, kakao.


Gorąca Malina pudding do kąpieli 120 g / 16 zł

Smakowity aromat musu malinowego przypomni Ci letni koktajl z gałką ulubionych lodów. Rozkoszuj się kąpielą w wannie pełnej soczystych słodkich malin. Twoja skóra to doceni! Malinowy całus z pozdrowieniami od lata. Zanurz apetyczny pudding w ciepłej wodzie. Musując uwolni bajeczne aromaty, które wypełnią Twoją łazienkę. Puddingowe bąbelki otulą Twoje ciało gęstą pianą w towarzystwie szlachetnych maseł i olei. Rozkoszuj się tą chwilą każdego dnia. Pudding zauroczy Cię dwukrotnie, jeśli podzielisz go na dwie kąpiele.
Pachnie świeżymi, prawdziwymi malinami nie jakąś pseudo malinką.. Ogromnym minusem jest to, że ten pudding strasznie się sypie i trzeba go trzymać w opakowaniu, Inne kosmetyki są bardziej trwałe. Szkoda, że starcza tylko na dwie kąpiele, chciałabym więcej tego zapachu.. 

Główne składniki : masło shea (ecocert), olej migdałowy, olej winogronowy, olej z oliwki, mleko, substancja myjąca pochodzenia naturalnego -koszerna


O lizaczku pisałam w starym poście, ale nie mogłam się oprzeć aby nie wrzucić wam tu kolejnego zdjęcia tego uroczego lizaczka. Aż chcą być fotografowane..



Babeczka kąpielowa lawendowe wzgórze 200 g / 22 zł
Zamknij oczy i przenieś się na pachnące fioletowym błękitem rabaty delikatnie muskane ciepłym wiatrem Prowansji. Zabierz ten klimat do własnej łazienki korzystając z aromatycznej kąpieli w kwiatach lawendy. Poczuj jak delikatne masło shea w towarzystwie masła kakaowego, oleju migdałowego oraz oleju z oliwki odżywiają i nawilżają Twoją skórę. Zanurz muffinkę w ciepłej wodzie. Musujący spód muffinki uwolni bajeczne aromaty, które wypełnią Twoją łazienkę. Krem muf finki z dodatkiem kwiatu lawendy posłuży Ci jako peeling otulając Twoje ciało gęstą pianą w towarzystwie szlachetnych maseł i olei.

Babeczka to chyba najciekawszy kąpielowy umilacz, bo inne wrzuca się tylko do wanny i tyle. Z babeczką jest inaczej i na początku miałam problem jak ją rozpracować. Spód muffinki wrzucamy do wanny, możemy ją podzielić maksymalnie na trzy kawałki a peeling ( góra muffinki ) starczył mi aż na pięć kąpieli. Pieni się niesamowicie mocno i zostawia skórę mocno nawilżoną. 

Główne składniki : masło shea (ecocert), masło kakaowe, olej migdałowy, oliwa z oliwek, kwiat lawendy, substancja myjąca pochodzenia naturalnego -koszerna

You May Also Like

0 komentarze