Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Shinybox Majowy, rewelacja !

by - 11:52:00



Od pół roku mam stałą subskrypcję na Shinybox, ostatnio ich pudełka są rewelacyjne, zdecydowanie lepsze niż beGlossy. To pudełko bardzo mi się podoba, chociaż jednego kosmetyku nie będę używać.


Krem kosztuje normalnie około 200 złotych za 50 ml, więc już dla niego warto zamówić to pudełko. Mam już kilka kosmetyków od nich i ciekawa jestem jak się sprawdzą. 


Potrzebowałam serum z kwasem i dostałam, cieszę się ! Wymiennie jest pięć kosmetyków z tej serii, dobrze, że nie złapałam nic innego. Skład ma o dziwo bardzo ładny. Kosztuje około 17 zł / 50 ml.


Pseudo naturalna maseczka, nie lubię jak firmy tak robią. Kreują się na naturalne a składy mówią co innego.. Takie cudo kosztuje 2,50 zł za sztukę. 


Szampon ma SLS i reszta składu również nie jest zachwycająca. Zużyję go jednak do wypłukiwania koloru z włosów, bo SLS robi to najlepiej. Szampon kosztuje 19,90 zł za 250 ml i na pewno nie jest tyle wart, bo skład jest podobny do Isany z Rossmanna za kilka złotych.


Chlorek aluminium w składzie, więc odpada. Nie używam deo z aluminium, bo jest bardzo szkodliwe. Kulka kosztuje 8,99 zł / 50 ml.


You May Also Like

0 komentarze