Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Dlaczego jednak kupiłam kwietniowe beGlossy ?

by - 18:21:00



Pudełka miałam nie kupować, chociaż podobał mi się krem BB, płyn micelarny i kosmetyczka. Dla samych tych trzech rzeczy pudełko bardzo się opłacało. Suchy szampon też chętnie zużyję na kryzysowe dni. Ostatnio zauważyłam kod, który przy zakupie dowolnego kosmetyku ( nie dotyczy pudełek ) daje zestaw dwóch kosmetyków Naobay, więc skorzystałam. Kupiłam pudełko, które daje darmową wysyłkę i mleczko do włosów, które już miałam i lubiłam. 


W pudełku znalazły się takie kosmetyki :

  • Krem BB Organique 30 ml / 69.99 zł 
  • Biolaven płyn micelarny 200 ml / 16,79 zł
  • Suchy szampon Got2b 100 ml / 9,50 zł
  • Maseczka Farmona 2 x 5 ml / 3,99 zł
  • Nivea żel pod prysznic 250 ml / 13,99 zł
  • Efekitma masło do ciała 50 ml / 3,20 zł


Razem : 117,46 zł + wartość gratisów 155 zł = 272,46 zł za niecałe 70 zł :)

Nie pasuje mi tylko żel Nivea, maseczka Farmona i masło do ciała, ale zużyje je. Mam nadzieję, że mi nie zaszkodzą. 


Mleczko kosztowało 19,99 zł a gratisy są warte naprawdę dużo. Żel około 58 złotych a krem około 97 złotych. Ta firma jest świetna ! Myślę nad jeszcze jednym zestawem.. 

You May Also Like

0 komentarze