Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Sweet Bath słodycze, które nie tuczą

by - 22:37:00



Pierwsze co przychodzi na myśl patrząc na te kosmetyki to - jeść ! Wystarczy jedno spojrzenie na te słodkości aby się w nich zakochać na zawsze. Wyglądają niesamowicie apetycznie i zupełnie nie jak kosmetyki do kąpieli. Każda fanka słodyczy byłaby zachwycona takim przesłodkim prezentem ! Każdy szczegół jest idealnie dopracowany, widać, że są robione z sercem i zaangażowaniem. Wszystko robione jest ręcznie tylko z naturalnych składników. Widzicie, da się zrobić coś naturalnego i pięknego !  Gdy zachwyt nad wyglądem tych piękności zaczyna trochę się uspokajać i otwieramy opakowanie aby ich powąchać mamy kolejny powód do zachwytu. Zapach tych kosmetyków jest tak piękny i tak intensywny, że pachniał mi nimi cały pokój przez kilka dni. Zapachy nie są ani trochę sztuczne, malina pachnie jak świeżo zerwana, coś niesamowitego. 

Niestety wiele z was powie, że są drogie, ale na szczęście wiemy za co płacimy. Ręcznie robione kosmetyki a dodatkowo z dobrej jakości składników kosztują. Za babeczki zapłacić musimy po ok. 22 zł za sztukę a lizaki i lody po ok. 12 zł. 

Czy taka babeczka jest na raz ? Ależ skąd ! Pierwszą babeczkę zużyłam na raz, bo chciałam wiedzieć jak się z nią dobrze rozprawić. Kolejną podzieliłam już sobie na porcje. Oderwałam białą górę i odłamałam trochę do mycia / peelingu ciała a resztę rozstawiłam na później. To samo zrobiłam z dolną częścią, podzieliłam ją na trzy kawałki. Gdyby miała iść na raz, nie wiem czy chciałabym brać takie drogie kąpiele ;-)  Gdy użyłam tego peelingu po raz pierwszy byłam w szoku, że to taki mocny zdzierak a z drugiej strony bardzo nawilżający i kremowy. Peeling to moja ulubiona część tej babeczki. Ja się zakochałam i na pewno gdy znajdę trochę wolnego grosza sprawie sobie jeszcze kilka. Moje cuda wygrałam i cieszę się, że mogłam je poznać oraz zakochać się w nich .

Mam nadzieję, że was pokusiłam chociaż trochę.. Takich słodyczy można używać wieczorem, poprawiają humor a dodatkowo nie tuczą. Ideały !



Wiedeńska Finezja

Kąpiel o nucie jabłkowej strudli przywodzi na myśl zapach Wiednia po południu. Ten klasyczny aromat jabłek skropionych sokiem cytrynowym i rumem w towarzystwie cynamonu podbije Twoje serce. Jeśli masz ochotę na więcej? – zapach gęstej piany niczym ciepła wanilia rozpieści Cię do granic możliwości! Główne składniki : masło shea (ecocert), oliwa z oliwek, olej z awokado, olej winogronowy, sól morska, substancja myjąca pochodzenia naturalnego -koszerna.



Różany ogród

Kąpiel w płatkach róż niczym spacer w pachnącym angielskim ogrodzie. Różany napar z dodatkiem oliwy z oliwek i odrobiną masła Shea sprawi, że Twoja skóra odwzajemni Ci się promiennym wyglądem. Główne składniki : masło shea (ecocert), oliwa z oliwek, olej z avocado, olej winogronowy, olej z migdałów, płatki róży , substancja myjąca pochodzenia naturalnego -koszerna.


Lody waniliowe na patyku

Nie zastanawiaj się! Nie licz kalorii! Zafunduj sobie dużą porcję relaksu i podaruj zmysłom i ciału kąpiel o zapachu gęstej słodkiej śmietanki. Całość wzbogaci nierozłączny duet aromatu laski wanilii i złocistego karmelu – tak lubiany przez wszystkich Łasuchów!  Twoja kąpiel będzie musować pachnącymi bąbelkami, otulając Twoje ciało ciepłym masełkiem shea i masełkiem kakaowym. Kąpielową pielęgnację ciała uzupełnia mleko bogate w proteiny oraz olej migdałowy znany ze swoich właściwości regenerujących i wygładzających. Bogata receptura powstała z myślą o pielęgnacji suchej i wrażliwej skóry, w tym również dzieci. Główne składniki : masło shea (ecocert), masło kakaowe, proteiny mleczne, olej migdałowy

Landrynkowy całus

A na deser? Kąpiel w nutach leśnych malin na puszystym śmietanowym kremie. Popołudniowa rozkosz pełna smaku tego cudownego owocu. Kąpielowy lizak – Landrynkowy Całus to także wspaniała zachęta do kąpielowych przygód Twojego Malucha. Pielęgnacyjna formuła masła shea i oleju oliwkowego i winogronowego dodatkowo zadba o jego delikatną i wrażliwą skórę. Główne składniki : masło shea (ecocert), oliwa z oliwek, olej winogronowy.


You May Also Like

0 komentarze