Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Sweet Bath słodycze, które nie tuczą

by - 22:37:00



Pierwsze co przychodzi na myśl patrząc na te kosmetyki to - jeść ! Wystarczy jedno spojrzenie na te słodkości aby się w nich zakochać na zawsze. Wyglądają niesamowicie apetycznie i zupełnie nie jak kosmetyki do kąpieli. Każda fanka słodyczy byłaby zachwycona takim przesłodkim prezentem ! Każdy szczegół jest idealnie dopracowany, widać, że są robione z sercem i zaangażowaniem. Wszystko robione jest ręcznie tylko z naturalnych składników. Widzicie, da się zrobić coś naturalnego i pięknego !  Gdy zachwyt nad wyglądem tych piękności zaczyna trochę się uspokajać i otwieramy opakowanie aby ich powąchać mamy kolejny powód do zachwytu. Zapach tych kosmetyków jest tak piękny i tak intensywny, że pachniał mi nimi cały pokój przez kilka dni. Zapachy nie są ani trochę sztuczne, malina pachnie jak świeżo zerwana, coś niesamowitego. 

Niestety wiele z was powie, że są drogie, ale na szczęście wiemy za co płacimy. Ręcznie robione kosmetyki a dodatkowo z dobrej jakości składników kosztują. Za babeczki zapłacić musimy po ok. 22 zł za sztukę a lizaki i lody po ok. 12 zł. 

Czy taka babeczka jest na raz ? Ależ skąd ! Pierwszą babeczkę zużyłam na raz, bo chciałam wiedzieć jak się z nią dobrze rozprawić. Kolejną podzieliłam już sobie na porcje. Oderwałam białą górę i odłamałam trochę do mycia / peelingu ciała a resztę rozstawiłam na później. To samo zrobiłam z dolną częścią, podzieliłam ją na trzy kawałki. Gdyby miała iść na raz, nie wiem czy chciałabym brać takie drogie kąpiele ;-)  Gdy użyłam tego peelingu po raz pierwszy byłam w szoku, że to taki mocny zdzierak a z drugiej strony bardzo nawilżający i kremowy. Peeling to moja ulubiona część tej babeczki. Ja się zakochałam i na pewno gdy znajdę trochę wolnego grosza sprawie sobie jeszcze kilka. Moje cuda wygrałam i cieszę się, że mogłam je poznać oraz zakochać się w nich .

Mam nadzieję, że was pokusiłam chociaż trochę.. Takich słodyczy można używać wieczorem, poprawiają humor a dodatkowo nie tuczą. Ideały !



Wiedeńska Finezja

Kąpiel o nucie jabłkowej strudli przywodzi na myśl zapach Wiednia po południu. Ten klasyczny aromat jabłek skropionych sokiem cytrynowym i rumem w towarzystwie cynamonu podbije Twoje serce. Jeśli masz ochotę na więcej? – zapach gęstej piany niczym ciepła wanilia rozpieści Cię do granic możliwości! Główne składniki : masło shea (ecocert), oliwa z oliwek, olej z awokado, olej winogronowy, sól morska, substancja myjąca pochodzenia naturalnego -koszerna.



Różany ogród

Kąpiel w płatkach róż niczym spacer w pachnącym angielskim ogrodzie. Różany napar z dodatkiem oliwy z oliwek i odrobiną masła Shea sprawi, że Twoja skóra odwzajemni Ci się promiennym wyglądem. Główne składniki : masło shea (ecocert), oliwa z oliwek, olej z avocado, olej winogronowy, olej z migdałów, płatki róży , substancja myjąca pochodzenia naturalnego -koszerna.


Lody waniliowe na patyku

Nie zastanawiaj się! Nie licz kalorii! Zafunduj sobie dużą porcję relaksu i podaruj zmysłom i ciału kąpiel o zapachu gęstej słodkiej śmietanki. Całość wzbogaci nierozłączny duet aromatu laski wanilii i złocistego karmelu – tak lubiany przez wszystkich Łasuchów!  Twoja kąpiel będzie musować pachnącymi bąbelkami, otulając Twoje ciało ciepłym masełkiem shea i masełkiem kakaowym. Kąpielową pielęgnację ciała uzupełnia mleko bogate w proteiny oraz olej migdałowy znany ze swoich właściwości regenerujących i wygładzających. Bogata receptura powstała z myślą o pielęgnacji suchej i wrażliwej skóry, w tym również dzieci. Główne składniki : masło shea (ecocert), masło kakaowe, proteiny mleczne, olej migdałowy

Landrynkowy całus

A na deser? Kąpiel w nutach leśnych malin na puszystym śmietanowym kremie. Popołudniowa rozkosz pełna smaku tego cudownego owocu. Kąpielowy lizak – Landrynkowy Całus to także wspaniała zachęta do kąpielowych przygód Twojego Malucha. Pielęgnacyjna formuła masła shea i oleju oliwkowego i winogronowego dodatkowo zadba o jego delikatną i wrażliwą skórę. Główne składniki : masło shea (ecocert), oliwa z oliwek, olej winogronowy.


You May Also Like

0 komentarze

.

Akcesoria dla dzieci Akcesoria kosmetyczne Aliexpress Alterra Amilie Annabelle Minerals Anthyllis Attitude Babydream Balsam do ciała Baza do rzęs Baza pod cienie Baza pod makijaż Beauty Oil beGlossy beOrganic Bielenda Biolaven Biżuteria Błyszczyk Body Boom Bronzer Chemia Domowa Chrimaluxe Cienie do powiek Clarena Couleur Caramel Cruelty Free Demakijaż Denkowanie Derma ECO Domowe Kosmetyki Ecolab Ecolore Ekologia Elfa Pharm Equilibra Eyeliner Facelle Farbowanie włosów Golden Rose Hagi Health-box hydrolat HydroPhil INCI Inspiredby Iossi Isana Isana Young John masters organics Joybox Kąpiel Kolorówka Konkurs Korektor Kosmetyki dla dzieci Kosmetyki Wegańskie Krem BB Krem do rąk Krem do twarzy Krem pod oczy Kringle Candle Laboratorium Cosmeceuticum Lavera Lifehack Lifestyle Lilla Mai Lily Lolo Make Me Bio Makijaż oczu Makijaż twarzy Makijaż ust Maseczka Mazidła Mineralnie Mleczko do demakijażu Mleczko do włosów Mohani Mokosh Momme My Secret Naturaiv Neauty Minerlas Neess Nowości Od Kuchni Odżywka do włosów Olejek Olejek do demakijażu Olejek do twarzy Organic Shop Organique Organizacja Orientana Oszczędzanie Paznokcie hybrydowe Peeling Perełki Żywnościowe Petal Fresh Pędzle do makijażu Physicians Formula Pielęgnacja ciała Pielęgnacja twarzy Pielęgnacja włosów Pierre Rene Pixie Planeta Organica Płyn do higieny intymnej Płyn micelarny Podkład Podkład mineralny Porady Pielęgnacyjne Puder Wykończeniowy Recykling Rhea Rozświetlacz Róż do policzków Sadza Soap Santaverde Serum Shinybox So Bio Spotkanie Blogerek Sun Ozon Swatche Sweet Bath Szampon do włosów Szczoteczka do zębów Szminka Szoap Soap Sztuczne Rzęsy Tanie Kosmetyki Nauralne Tonik Tusz do rzęs Ulubieńcy Miesiąca Venita Vianek Wcierka do skóry głowy Wishlista Wnętrze Wywiady Yankee Candle Zdrowsze Smakołyki Żel do twarzy Żel pod prysznic