Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Tusz do rzęs Wibo Volume Drama, cudowny czy dramat? :)

by - 20:53:00


Czy jest wart zainteresowania?

Tusz kosztuje jedynie 17,99 zł, ale warto poczekać na promocje w Rossmannie i kupić go ponad połowę taniej. Cena jest naprawdę bardzo sympatyczna a dodatkowo ma całkiem niezły skład, więc być może do niego wrócę. Sam w sobie jest naprawdę dobrym tuszem o świetnej trwałości, ale.. szczoteczka jest bardzo słaba i okropnie skleja rzęsy ( zdjęcie na dole ). Przeglądałam różne blogi, które ten tusz polecały mimo, że na zdjęciach rzęs wyglądał wręcz tragicznie. Naprawdę nie potrafię zrozumieć takich recenzji, a Wy? Próbowałam jednak go zużyć i wpadłam na pomysł, że to może być wina szczoteczki, więc aby tusz wyglądał dobrze na rzęsach muszę posiłkować się inną po starym tuszu a dokładniej od tuszu Lily Lolo, dopiero wtedy rzęsy są ładne. Czy warto się aż tyle bawić aby dobrze wyglądały? Wybór należy do was, mi to nie przeszkadza, bo dobry skład i niska cena to coś co ciężko znaleźć. Nie potrafię mieć o nim jednej opinii, bo oceniając całość jest średnio, ale jak zmienimy szczoteczkę to jaka czwórka z plusem, ale nie jest idealnie. A jak z osypywaniem się i demakijażem? Osypuje się, ale dopiero późnym wieczorem, ja zazwyczaj robię demakijaż po powrocie do domu, więc mnie omija. Zmywam go płynem dwufazowym i polecam zmywać go czymś tłusty, może być to również mleczko do demakijażu czy olejek, sam płyn micelarny może go dobrze nie domyć, ale spróbowałam swoim i dał radę. Mimo to polecam tłustszy demakijaż a najlepiej z dodatkiem olejku rycynowego, bo cudownie wzmacnia rzęsy. Tłustszym demakijażem łatwiej i szybciej jest go usunąć z rzęs niż płynem micelarnym a dodatkowo rzęsy są lepiej odżywione. 


Skład:

Aqua ( woda ), Cera Alba ( wosk pszczeli ), Glyceryl Stearate ( emulgator ), Copernicia Cerifera Cera ( wosk karnauba ), VP/Eicosene Copolymer ( polimer ), Propylene Glycol ( humektant ropopochodny ), Candelilla Cera ( wosk kandelila ), Stearic Acid ( emolient ), Polyvinyl Alcohol  ( polimer winylowy ), PVP ( polimer ), Triethanolamine ( regulator pH ), Palmitic Acid ( emolient ), Phenoxyethanol, Sodium Dehydroacetate, Methylparaben, Propylparaben ( kosnerwanty ), Lecithin ( emulgator ), Tocopherol ( witamina E ), Ascorbyl Palmitate ( pochodna wit. C ), Citric Acid ( was cytrynowy ), CI 77499 ( magnetyt/tlenek żelaza ).




You May Also Like

0 komentarze