Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Shinybox Czerwiec - Meeega pudło !

by - 15:25:00



Trzymam subskrypcje Shinyboxa już pół roku i to moje pierwsze pudełko VIP. Z pudełka jestem bardzo zadowolona, chociaż natury tu prawie nie ma. Na szczęście nie jestem aż tak wielkim eko świrem i czasami używam tej "zabójczej chemii". Herbatki miałam już okazje testować i były całkiem fajne, ale puszcze je dalej, mam już swoje ulubione. W moim pudełku jako dodatkowy kosmetyk była woda różana, zauważyłam, że to VIP ją dostawały, bo była tańsza niż produkty Evree, które dostawała reszta. Trochę szkoda, bo to VIP powinny dostać droższy produkt. Pogrubione są te kosmetyki, które zostawiam sobie. Balsamów do ciała już praktycznie nie używam, wolę olejki, więc ten znajdzie lepszy dom. Skład ma całkiem fajny. Kosmetyku do mycia pędzli nie będę używać, bo nie ma składu a ja już się pokochałam z olejkiem z Isany i to nim myje pędzle. Kosmetyki Dove uwielbiam, mimo, że skład jest wręcz tragiczny. Czasami je dostaje i chętnie zużywam, chociaż sama już ich nie kupuje. Jestem zadowolona, a wy ? 


W pudełku znalazły się :

  • Kueshi balsam do ciała 500 ml / 57 zł
  • Kueshi tonik do twarzy 200 ml / 42 zł
  • Schwarzkopf odżywka 50 ml / 8,50 zł
  • Hello Slim zestaw herbat 97 zł
  • SheFoot sól do stóp 65 g / 4,90 zł
  • Efektima peeling - maska 2,52 zł
  • Mincer Pharma serum do rąk 30 ml / 19,90 zł
  • Smart Girls Get More kredka do ust 6,99 zł
  • Remedium natura woda różana 50 ml / 12 zł
  • Kneipp olejek do ciała 20 ml / 5,99 zł
  • Trind odżywka do paznokci 4 ml / 26 zł
  • Nivelazione próbka kremu
  • Tutti Frutti próbka


+ kosmetyki VIP

  • RSS beauty cleaner 200 ml / 49 zł
  • Dove zestaw kosmetyków żel + balsam 2 x 250 ml / 27 zł

You May Also Like

0 komentarze