Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Kosmetyki Ecolore, warto ?

by - 16:30:00




Parę słów o kosmetykach..

Kosmetyki są ważne bezterminowo, mimo, że mają PAO. Takie mamy prawo, że trzeba oznaczać PAO minerałów, ale za granicą jest to zniesione. Kosmetyki są również nie testowane na zwierzętach. Minerały są idealne dla osób z trądzikiem czy cerą mieszaną, bo mają właściwości antybakteryjne i nie obciążają skóry tak jak podkłady silikonowe. Od dawna byłam ciekawa tej marki, miałam zamiar zamówić próbki, ale trafiła się okazja na ekocudach. Pierwsze osoby dostały na podkład rabat -50 % oraz miniaturkę cienia do oczu. Jest to jedna z nielicznych firm, która miała fajną promocje. Chwilkę później udało mi się otrzymać resztę kosmetyków do testów. Cieszę się, że mogłam je poznać i mam ochotę na więcej. Podobają mi się standardowe opakowania z sitkiem, które łatwo można umyć i wykorzystać ponownie.


Od lewej : Puder, Warm 2, Golden 2, Cień do oczu, Bronzer

Podkłady :


Podkład kosztuje 69,90 zł za 10 g, ale można kupić próbki 0,25 g za 3,99 zł. Sam podkład bardzo polubiłam, chociaż krycie nie każdego zadowoli. Ten podkład ma najmniejsze krycie ze wszystkich moich podkładów. Jest to zarówno plusem jak i minusem. Ja nie mam zbyt wiele do zakrycia, więc sprawdza się u mnie idealnie, dzięki temu, że ma lekkie krycie wygląda jeszcze bardziej naturalnie. Podkład trwa na swoim miejscu przez cały dzień. Nie ściera się, nie ciastoli i świetnie stapia się ze skórą. O dziwo oba kolory wyglądają dobrze na mojej skórze, po nałożeniu niewiele się różnią, ale Golden podoba mi się bardziej. 

Mica ( pigmenty ), Titanum Dioxide ( dwutlenek tytanu ), Zinc Oxide ( tlenek cynku ) , CI 77493 , CI77491 ( tlenek żelaza ), CI 77499 ( tlenek żelaza czarny ).


Puder :


Puder wykończeniowy kosztuje 59,90 zł za 10 g. Ten puder delikatnie poprawia koloryt, ale jest praktycznie transparentny, może być ultra delikatnym podkładem. Delikatnie wzmacnia krycie podkładu mineralnego i dodatkowo go matuje. Nie jest to typowy puder matujący, więc nie spodziewajmy się tu mega efektu. Mat jest delikatny i naturalny, ale trzeba go poprawiać w ciągu dnia. 

Mica ( pigmenty ), Zinc Oxide ( tlenek cynku ), CI 77492 ( tlenek żelaza żółty ), CI77491 ( tlenek żelaza ), CI 77499 ( tlenek żelaza czarny ).

Bronzer i cień :


Uwielbiam ten bronzer, jest świetnie napigmentowany i ma piękny kolor. Czasami z dobrze naigmentowanymi bronzerami mam problem, bo robią plamy. Ten na szczęście mimo dobrej pigmentacji łatwo się rozprowadza. Cień do oczu teoretycznie też może być bronzerem a bronzer cieniem, mają podobne kolory, ale cień jest odrobinę ciemniejszy i błyszczący. Cień  jest idealnie dobrany pod kolor moich piwnych oczu. 

Bronzer : Mica ( pigmenty ), Titanum Dioxide ( dwutlenek tytanu ), CI77491 ( tlenek żelaza ), CI 77492 ( tlenek żelaza żółty ), CI 77499 ( tlenek żelaza czarny ).

Cień : Mica ( pigmenty ), Titanum Dioxide ( dwutlenek tytanu ),  CI77491 ( tlenek żelaza ), CI 77499 ( tlenek żelaza czarny ), Zinc Oxide ( tlenek cynku ).


You May Also Like

0 komentarze