Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Attitude - chemia domowa w zgodzie z naturą !

by - 13:06:00



Zwracacie uwagę tylko na to jakich kosmetyków używacie czy też na chemię domową ? Ja od jakiegoś czasu używam tylko tych bezpieczniejszych. Co jakiś czas pojawi się u mnie wpis dotyczący takich "kosmetyków" dla domu. Ciekawe ?

Parę słów o kosmetykach.. 

Wszystkie produkty są wegańskie i Cruelty-Free co dla mnie jest bardzo istotne. Posiadają  również certyfikację EcoLogo. Produkcja tych produktów nie wpływa na zwiększenie emisji CO2 do atmosfery, ponieważ używają energii odnawialnej. Sadzą też drzewa, by zmniejszyć emisję gazów cieplarnianych. Butelki produktów są z plastiku HDPE, można je wykorzystać ponownie lub poddać recyklingowi.


Płyn do mycia naczyń :


Zaczniemy od tego co najbardziej mnie zachwyciło - płyn do mycia naczyń. Miałam już kilka eko płynów, ale ten jest mistrzem i wrócę do niego na sto procent. Wystarczy odrobinka aby umyć najbardziej tłuste naczynie a do tego pięknie pachnie świeżymi kwiatami.  Płyn ma aż 700 ml i kosztuje jedynie 21 złotych, starczy spokojnie na kilka miesięcy.

Skład : Aqua ( woda ), Coco glucoside ( substancja myjąca ), Myristyl glucoside ( substancja myjąca ), Lauryl glucoside ( łagodna substancja myjąca ), Sodium chloride ( chlorek sodu ), Sodium gluconate ( substancja kondycjonująca ), Sodium citrate ( regulator pH ), Fragrance*. *zapach pochodzi ze składników naturalnych i olejków eterycznych.

Płyn uniwersalny :


Płyn uniwersalny jest u mnie naprawdę do wszystkiego, uważam, że nie potrzeba oddzielnego płynu do kurzy, innego do mycia okien a jeszcze innego do luster. Bez sensu ! Ja wszystko myję jednym płynem, mam kilka płynów uniwersalnych, tak się złożyło i wszystkie bardzo lubię. Ten płyn myje u mnie lustra, okna, szklany blat toaletki i wycieram nim kurze. Jest idealny i niesamowicie wydajny. Dodatkowo ma przyjemny zapach. Butelka 800 ml tego płynu kosztuje jedynie 25 złotych

Skład : Aqua ( woda ), Caprylyl glucoside ( substancja myjąca ), Myristyl glucoside ( substancja myjąca ), AlcoholFragrance*. *zapach pochodzi ze składników naturalnych i olejków eterycznych.

Płyn do prania i płukania 2w1 :


Moja pralka ma to do siebie, że nigdy nie czuję przez nią zapachu prania, nie mam pojęcia dlaczego, więc o zapachu tego płynu nie powiem nic. Jeżeli chodzi o samo pranie to spełnia swoje zadanie. Ubrania są wyprane i miękkie, do tej pory nie zauważyłam aby została jakaś nieodprana plamka a przy dziecku o to bardzo łatwo ! Płyn ma pojemność 1040 ml i kosztuje 72 zł a starcza w teorii na 35 prań. Moim zdaniem to średnia cena, ale niestety lepsze produkty do prania tyle kosztują. Ja robię pranie średnio dwa razy w tygodniu, więc około 8-10 prań w miesiącu. Wychodzi mi do 20 zł miesięcznie za pranie, jak się mało pierze to warto zainwestować w coś lepszego.

Mydło w piance :


Moja córka czasem nie lubi myć rąk i tu pianka bardzo nam pomogła. Dziecko ma zabawę pianką i chętniej myje ręce. Mydełko jest niesamowicie delikatne, nie wyszusza dłoni i bardzo ładnie pachnie. Mydło kosztuje 32 złote za 295 ml i jest bardzo wydajne. 

Skład: Aqua ( woda ), Sodium coco-sulfate ( substancja myjąca ), Coco glucoside ( substancja myjąca ), Decyl glucoside ( bardzo łagodna substancja myjąca ), Glycerin ( gliceryna ), Glyceryl oleate ( emolgator ), Citric acid ( kwas cytrynowy ), sodium gluconate ( środek kondycjonujący ), Sodium citrate ( regulator pH ), Fragrance*, Sodium benzoate, Potassium sorbate ( bezpieczne konserwanty ). *zapach pochodzi ze składników naturalnych i olejków eterycznych

You May Also Like

0 komentarze