Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Pierwsze wiosenne spotkanie blogerek w Białymstoku

by - 21:45:00



Organizatorkami spotkania były Michalina ( Brylantina ) i Asia ( Nienałtowska Blog ) a towarzyszyły nam również dwie Natalie ( Elf Naczi i Natalena Style ). Spotkałyśmy się 13 Maja w Baristacji na Sienkiewicza 7 w Białymstoku. Zawsze mam ochotę tam zajść, ale miałam niewiele okazji. Raz już byłyśmy tam z dziewczynami, ale siedziałyśmy na zewnątrz. To miejsce jest bardzo popularne, za każdym razem gdy przechodzę obok jest tam pełno ludzi. Naprawdę warto tam zajść. Mają pyszne jedzenie, ale mało dań wege niestety. Uwielbiam natomiast ich ciasta, są mega ! Dziewczyny są bardzo sympatyczne i miło spędza mi się z nimi czas, miałyśmy okazję się już spotkać. 






Miało być bez upominków, ale dziewczyny zadbały o skromne prezenty. Kolagen, antyperspirant Vichy i krem La Roche Posay. Kosmetyki przytuliła moja mama a kolagen prawdopodobnie wyląduje na rozdaniu, niestety jestem wegetarianką a on jest z rybich łusek. Ktoś z Was go przytuli ! :D

Było super, czekam na kolejne spotkania <3

You May Also Like

0 komentarze