Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Spotkanie blogerek "Naturalnie Piękne"

by - 13:56:00


Niedawno, bo 29 Września organizowałam spotkanie blogerek "Naturalnie Piękne" na którym zbierałyśmy pieniądze na fundację "Pomóż im" i zebrałyśmy ponad 400 złotych. Na spotkanie przyniosłyśmy rzeczy, które nam wadziły i zrobiłyśmy sobie licytacje, każda z nas później wpłacała tą kwotę na konto fundacji. Niestety to spotkanie było pierwszym, które organizowałam, więc nie obyło się bez wpadek, wiem jednak na co muszę zwrócić uwagę następnym razem. Najbardziej zawiodłam brakiem zdjęć ze spotkania, jedyne zdjęcie jakie widzicie jest dzięki Kasi z bloga "Porady Mamy Kasi".

Zjadłyśmy pyszności we Fly High Coffe, mają też opcje wegetariańskie, więc skusiłam się na burgera z kalafiora z frytkami z batatów. Naprawdę pyszny! Ja, Magda ( Mazgoo ), Kasia ( Porady mamy Kasi ) i Aneta ( Cosmeticosmos ) poszłyśmy jeszcze na after napić się dobrego kraftowego piwa w 33 kranach, cudowne miejsce! Na spotkaniu były jeszcze Asia ( Nienałtowskablog ), Diana ( Chancelee ), Gosia ( Blond Hair Affair ), Natalia ( Eflnaczi ). Świetne dziewczyny! 


Oczywiście miałyśmy sponsorów spotkania, większość była typowo naturalna. Widzicie tu dwie białostockie marki, które są naprawdę rewelacyjne i warto odwiedzić ich jeśli będziecie u nas w mieście. Wszystko za jakiś czas opiszę na blogu, na razie zaczęłam smakować oleje z Semco, jeść biotynę, używać tuszu z CC oraz używać serum z Ecospa. 
















 






You May Also Like

0 komentarze