Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Creamy serum young cacay - czy jest ono równie magiczne co jego opis?

by - 13:37:00



Serum jest dostępne w dwóch opcjach 10g za 69 złotych oraz 30g za 149 złotych, więc spokojnie możemy zaliczyć je do kosmetyków bardziej luksusowych. Przypuszcza się, że mniejsze opakowanie powinno starczyć na około miesiąc a większe na trzy. Wiadomo jednak, że każdy z nas używa trochę mniej bądź trochę więcej, więc może się trochę to różnić. Kosmetyki tej marki są ręcznie robione, z dobrej jakości składników i w świeżych, mniejszych partiach co znacząco wpływa na cenę. Ta opcja serum jest głównie do cery mieszanej i tłustej z dodatkowym działaniem przeciwzmarszczkowym. 

Czy byłam zadowolona z jego działania?

Jak najbardziej, zachwyciło mnie to serum całkowicie. Początkowo byłam sceptycznie nastawiona, ale zerknęłam na skład i pomyślałam, że może być to coś ciekawego. Serum pomimo swej olejowej formy nie jest bardzo tłuste, jest na bazie potencjalnie niekomedogennych olei, więc stawia go to na wysokiej pozycji. Używałam go regularnie na noc w połączeniu z kwasem hialuronowym i jestem niesamowicie zadowolona z jego odżywczego działania i regulacji sebum. Moja strefa T jest mocno przetłuszczająca jak to przy cerze mieszanej, ale nie spodziewałam się, że przetłuszczanie się zmniejszy dzięki używaniu tego serum a jednak się zmniejszyło. Dodatkowo fajnie zadziałała na mnie witamina C zawarta w tym serum a mianowicie pięknie wzmocniła moje naczynka, moje policzki są bledsze a cera rozświetlona. Bardzo ciekawa opcja dla osób z cerą mieszaną ,które są w wieku gdy wypada sięgnąć również po coś przeciwzmarszkowego. 


Skład:

W serum znajdziemy olej jojoba, słonecznikowy, olej konopny, który jest jednym z lepszych olei do tego typu cery, olej z pietruszki  oraz olej cacay, który jest silnie przeciwzmarszczkowy i antyoksydacyjny.  Dodatkowo w składzie serum jest witamina C, ale w stabilnej formie co dla mnie jest ogromnym plusem. Znajdziemy tam też ekstrakt z solirodu zielnego ( CO2 ), czyli ekstrakcie, który jest bogatszy dzięki metodzie jego otrzymywania, przeciwzmarszczkowy koenzym Q10, czyli jeden z fajniejszych składników przeciwzmarszczkowych oraz kwas lipohydroksylowy wspomagający regulację poziomu sebum. Wiecie co jeszcze jeszcze mnie ujęło? Przepiękny zapach jaśminu, cudowne odczucia!

Cannabis Sativa Seed Oil ( olej konopny ), Carum Petroselinum Seed Oil ( olej z pietruszki ), Caryodendron Orinocense Seed Oil ( olej cacay ), Ascorbyl Tetraisopalmitate (  witamina C ), Simmondsia Chinensis Seed Oil ( olej jojoba ), Tocopherol ( witamina E ), Helianthus Annus Seed Oil ( olej słonecznikowy ), Ubiquinone ( koenzym Q10 ), Salicornia Herbacea Extract ( ekstrat z solirodu ), Capryloyl Salicylic Acid (  kwas lipohydroksylowy ), Jasminum Sambac Flower Extract ( olejek z jaśminu ), Caprylic/Capric Triglyceride ( frakcjowany olej kokosowy ), Linalool ( składniki olejku eterycznego ), Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate (  konserwanty ).

You May Also Like

0 komentarze