Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Organique peeling w teorii do ciała, ale..

by - 15:28:00


Ten peeling jest dosyć drogi, więc szkoda byłoby mi go zużyć na kilka razy do ciała a nie jest olejowy, tłusty, więc postanowiłam go wykorzystać do peelingu skóry głowy. Drogi, bo kosztuje 59,90 zł za 200 ml a skład moim zdaniem nie jest aż tyle wart, sama na pewno go więcej nie kupię chociaż jego zapach jest idealny, świeży i mogłabym mieć takie perfumy. 

Dlaczego używam go do skóry głowy?

Mam nadmiernie złuszczanie naskórka na całym ciele a brak peelingów skutkuje zapchaniem ujść mieszków włosowych i wdaniem się stanów zapalnych. O ile na ciele łatwiej jest uciec tym zbędnym kawałkom naskórka to na skórze głowy nie jest już  tak łatwo i gdy zapomnę o peelingu skóry głowy raz na jakiś czas robią mi się takie skupiska, górki z naskórka, które po pewnym czasie stają się ogniskami zapalnymi a wtedy pieką, swędzą a ja drapiąc się tworzę ranki. Właśnie dlatego staram się zapobiegać takim sytuacjom wykonując peelingi skóry głowy a także wspomagam się szamponem oczyszczającym z piroktonem olaminy

Jak sprawdził mi się ten konkretny peeling?

Bardzo się cieszę, że jest solny, bo sól jest antybakteryjna. Peelingi cukrowe mogą być pożywką dla bakterii, więc przy moich problemach cukier do peelingu skóry głowy odpada całkowicie, nawet do peelingu ciała wolę solne, bo u mnie lepiej koją stany zapalne. Jest też tu gliceryna i kilka innych składników nawilżających, więc cudowny wybór jeśli potrzebujemy dodatkowo nawilżenia skóry głowy. Ciężko jest zrobić peeling skóry głowy, musimy się trochę namachać tymi kryształkami między cebulkami włosów, ale naprawdę warto. Bardzo dobrze oczyszcza moją skórę głowy z nadmiaru złuszczonego naskórka i ładnie nawilża moją skórę głowy. Staram się go nie używać gdy mam mocno podrażnioną skórę  głowy, bo sól na ranę nie jest najlepszym wyborem - piecze mocno! Podsumowując jestem na tak, ale nie za tą cenę. Skład nie jest jakiś wybitnie cudowny, więc warto zrobić coś podobnego samemu co ja sama planuję. Jak tylko zrobię to wrzucę przepis na peeling solny do skóry głowy na glicerynie.


Skład:

Sodium Chloride ( sól ), Aqua ( woda ), Glycerin ( gliceryna ), Crithmum Maritimum Extract ( Ekstrakt z kopru morskiego ), Undaria Pinnatifida Extract ( Ekstrakt z algi undarii pierzastodzielnej ), Lithothamnium Calcareum Powder ( czerwone algi wapienne ), Lactose ( latoza ), Microcrystalline Cellulose ( celuloza ), Tocopheryl Acetate ( estrowa forma wit. E ), Propylene Glycol ( syntetyczny humektant ), Xantan Gum ( zagęstnik ), Parfum ( substancje zapachowe ), Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin ( konserwanty ), CI 77007 ( ultramaryna ).


You May Also Like

0 komentarze