Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Figs&Rouge serum hialuronowe, czy warte aż tyle?

by - 12:26:00


Jakiś czas temu w którymś z boxów subskrybcyjnych miałam takie oto cudo, które się bardzo ceni i kosztuje około 135 złotych. Czy warto zapłacić tyle za ten kosmetyk? Moim zdaniem zdecydowanie nie warto... 

Dlaczego nie wart jest aż  tyle? 

Naszukałam się kiedyś składu strasznie długo, ale nie pomyślałam aby go zapisać i drugi raz naszukałam się jeszcze dłużej. Z tego co pamiętałam była tam woda, kwas hialuronowy, ekstrakt z rumianku, zagęstniki i phenoxyethanol i prawie dobrze pamiętałam. Teraz ten skład wydaje mi się ciekawszy niż pamiętałam. Skład był ładny, ale nie adekwatny do swojej ceny, bo kosmetyki o podobnym składzie bazujące na kwasie hialuronowym kupimy dużo taniej np. takie sera hialuronowe z e-fiore. Zwróćcie uwagę gdzie jest phenoxyethanol a go może być maksymalnie 1% w kosmetyku, więc reszty nie może być więcej niż 1%. 

No dobra, ale jak z działaniem?

Działanie bardzo na plus. Ma być to serum nawilżające i doskonale spełnia swoją funkcję.  Podoba mi się, że ma witaminy ( ich akurat nie musi być dużo ) i substancje łagodzące. Hydrolat z oczaru jest świetny przy cerach z niedoskonałościami, więc to serum to fajna alternatywa dla zwykłego kwasu hialuronowego przy takiej cerze. Pamiętajmy, że jest to serum humektantowe, więc zdecydowanie najlepiej nałożyć je po krem lub olej i na wilgotną skórę. Takie sera solo mogą ściągać skórę i wysuszać a sporo osób o tym zapomina bądź nie wie, że tak powinno się robić. Uważam, że to jest naprawdę bardzo fajny, dobrze nawilżający kosmetyk aczkolwiek sama bym go nie kupiła. 

Skład:

Aqua ( woda ), Hamamelis Virginiana Plant Distillate ( hydrolat z oczaru ), Diglycerin ( humektant ), Phenoxyethanol ( konserwant ), Alcohol, Carbomer ( zagęstnik ), Aloe Barbadensis Leaf Gel ( sok z aloesu ), Panthenol ( prowitamina B5 ), Algae (  algi ), Glycerin ( gliceryna ), Triethanolamine ( regulator pH ), Saccharide Isomerate ( humektant ), Chamomilla Recutita Flower Extract ( ekstrakt z rumianku ), Parfum ( substancje zapachowe ), Sodium Hyaluronate ( kwas hialuronowy ), Citric Acid ( kwas cytrynowy ), Potassium Sorbate, Sodium Benzoate ( konserwanty ), Lecithin ( emulgator ), Retinyl Palmitate ( wit.A ), Caprylic/Capric Triglyceride ( emolient ), Tocopherol (  wit. E ), Ascorbyl Palmitate ( ester kwasu asorbinowego ( wit. C )).




You May Also Like

0 komentarze