Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Serum z kwasem migdałowym z Ecospa - mój hit!

by - 00:16:00


Serum kupiłam na Ecospa i tylko tam je można dostać a kosztuje 15,90 zł. Serum musimy przygotować sami, ale w zestawie jest instrukcja, więc nie jest to nic trudnego. Mam jednak jedno ale.. pisze w niej, że kwas rozpuszcza się w propanediolu w kila minut a trwa to znacznie dłużej. Ja mieszałam to co jakiś czas chyba z pół godzinki. 

Peeling działa delikatnie złuszczająco, przyśpiesza odnowę naskórka, wygładza i poprawia koloryt skóry. Peeling polecany jest do każdego typu cery, w szczególności do cery tłustej, zanieczyszczonej, z zaskórnikami i trądzikiem młodzieńczym. W pierwszym okresie stosowania mogą pojawić się na skórze niewielkie wypryski i niedoskonałości. Jest to efekt oczyszczania się skóry. Może też dojść do lekkiego przesuszenia skóry, które po ok. 2 tygodniach powinno ustąpić.

Ze wszystkim się zgadzam, bo to serum cudownie odblokowało mi pory, poprawiło koloryt i zwęziło kratery na nosie, no wow. Niestety pierwsze dni to wychodzenie wszystkiego na powierzchnie skóry, jeśli męczyłyście cerę kremami na silikonach / parafinie to oczyszczanie sery z tego co się nazbierało może naprawdę długo potrwać. Aaa.. serum warto zagęścić, ja robiłam to gumą ksantanową. Dlaczego warto? Początkowo używałam tak jak zalecano, ale efekty nie były aż tak rewelacyjne, więc zagęściłam serum, dzięki temu nakładamy go więcej miejscowo i lepiej trzyma się na skórze. Serum po nałożeniu na twarz zabezpieczam również olejem, bo o wiele lepiej działa. Oczywiście serum używamy tylko na noc a w razie suchych skórek możecie umyć twarz gąbką np. konjac, która zbierze nadmiar suchych skórek lub zrobić peelling mechaniczny.

  • Jak stosować serum z kwasem migdałowym?


Peeling kwasem migdałowym w stężeniu 10% możesz używać raz dziennie przez ok. 4 tygodnie (pełen okres naturalnego cyklu odnowy naskórka). W przypadku skóry delikatnej, wrażliwej 2-3 razy w tygodniu. Peeling aplikuj na oczyszczoną, wilgotną skórę, delikatnie wmasowując niewielką porcję. Peelingu nie musisz spłukiwać, nie wymaga też użycia neutralizatora. Niemniej w przypadku utrzymującego się swędzenia i zaczerwienienia, przemyj twarz obficie letnią wodą.


Ja używam kwasu pierwszy tydzień codziennie, drugi co dwa dni a później raz lub dwa w tygodniu i mi to wystarcza. Teraz będę bardzo dbała o pielęgnację, więc wątpię abym musiała kupować kolejną butelkę, bo zaniedbałam cerę tylko po to aby pokazać wam jak rewelacyjne efekty można uzyskać stosując to serum. 


Przed / Po


Przed / Po

You May Also Like

0 komentarze