Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Bronzer i rozświetlacze puroBIO, jestem w nich zakochana!

by - 08:00:00


Kilka słów o kosmetykach..

Rozświetlacz lub bronzer w opakowaniu kosztuje około 49 zł a sam wkład około 40 złotych. Paletę magnetyczną kupimy za 35 zł i pomieści ona dwa rozświetlacze lub bronzery, 4 cienie do oczu oraz róż. Zachwycam się tymi kosmetykami, bo ceny mają całkiem przyziemne, ale składy naprawdę rewelacyjnie i mam już kilka kosmetyków tej marki na oku. Moim zdaniem to jedna z lepszych marek średnich cenowo z kosmetyków naturalnych. Ja kupowałam swoje na Ecco Verde, chyba tam najbardziej się opłaca się je kupić. 


Co myślę o tych kosmetykach?

Widzicie ten blask? Ahh.. pigmentacja rozświetlaczy jest niesamowita! Bronzery są trochę mniej napigmentowane chociaż trzeba na nie uważać, bo łatwo nimi zrobić plamy. Zachwyciłam się konsystencją rozświetlaczy, są takie kremowe i mięciutkie co pozytywnie mnie zaskoczyło. Bronzery są już typowo pudrowe, ale z lekką nutką kremowości. Naprawdę nie mam problemu z noszeniem tych kosmetyków, trwają cały dzień aż do zmycia makijażu nawet jeśli zdarzy mi się potrzeć mocniej ręką o twarz. PAO tych kosmetyków to na szczęście aż 12 miesięcy, chociaż i tak w rok ciężko będzie je zużyć, chyba, że będziemy mieć jeden rozświetlacz i jeden bronzer. Wiele kosmetyków naturalnych ma PAO jedynie 6 miesięcy, więc rok to naprawdę sporo. Opakowanie tego bronzera również jest naprawdę fajne, ale próbowałam wyjąć z niego bronzer i nie umiem niestety a chciałam mieć wszystkie razem. Jeśli chcecie czegoś do kosmetyczki to to jest dobre, trwałe i wytrzymałe opakowanie z lusterkiem. Moje opakowanie jest jednak starą wersją, bo nowe są w paletach magnetycznych, więc łatwo wyjąć wkład. Ja będę zamawiać teraz tylko te "nagie", bo lubię mieć wszystko w jednym miejscu czyli w paletkach magnetycznych. Pamiętajcie, że bronzery i rozświetlacze mogą być również cieniami do oczu, szczególnie rozświetlacze bardzo lubię w tej roli.

Kosmetykami miziam się namiętnie od samego zakupu, używam ostatnio praktycznie tylko ich pomimo tego, że mam wiele fajnych bronzerów i rozświetlaczy, ale mineralnych. Te mają PAO i staram się zużyć je przed końcem PAO, ale wątpię, że mi się to uda. 



Składy..

* certyfikowane, organiczne

Rozświetlacze : 01 Champagner & 02 Rose: Mica ( miki naturalne ), CI 77891 ( dwutlenek tytanu ), Ricinus Communis Seed Oil* ( olej rycynowy ), Squalane ( skwalan ), Silica ( krzemionka ), CI 77491 ( tlenek żelaza ), Glycerin ( gliceryna ), Aqua ( woda ), Sodium Anisate ( konserwant ), Parfum ( substancje zapachowe ), Oryza Sativa Powder* ( puder ryżowy ), Sodium Levulinate ( konserwant ).

03 Copper: Mica ( miki naturalne ), Ricinus Communis Seed Oil* ( olej rycynowy ), CI 77891 ( dwutlenek tytanu ), Squalane ( skwalan ), CI 77491 ( tlenek żelaza ), Silica ( krzemionka ), Glycerin ( gliceryna ), Aqua ( woda ), Sodium Anisate ( konserwant ), Parfum ( substancje zapachowe ), Oryza Sativa Powder* ( puder ryżowy ), Sodium Levulinate ( konserwant )  

Bronzer : Mica ( miki naturalne ), Zea Mays Starch ( skrobia kukurydziana )*, Squalane ( skwalan ), Zinc Stearate ( stearynian cynku ), Silica ( krzemionka ), Tocopherol ( witamina E ), Glyceryl Caprylate ( emolient tłusty ), Parfum ( substancje zapachowe ), Oryza Sativa Powder ( puder ryżowy )*, Butyrospermum Parkii Butter ( masło shea )*, Prunus Armeniaca Kernel Oil ( olej z pestek moreli )*, Persea Gratissima Oil ( olej awokado )*, Pongamia Glabra Seed Oil ( olejek karanja ), Macadamia Ternifolia Seed Oil* ( olej makadamia ), May Contain +/-: CI 77891 ( dwutlenek tytanu ), CI 77491 ( tlenek żelaza ), CI 77492 ( tlenek żelaza ), CI 77499 ( tlenek żelaza )

You May Also Like

0 komentarze