Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Nowości z Aliexpress..

by - 08:00:00

Torebkę miałam na oku od bardzo dawna, ale jest niesamowicie malutka co dla mnie jest ogromnym minusem, bo mało co się do niej mieści. Myślę jednak, czy do sklepu czy na imprezę będzie idealna, bo pomieści niezbędne minimum. Torebka kosztowała 6,47 $ ( LINK ).


Serduszka do paznokci ( 0,27 $ LINK ) kupiłam głównie do zdjęć, bo bardzo mi się spodobały, ale sprawdzę je również na paznokciach. Uwielbiam wszelkiego rodzaju ozdoby do paznokci. Naszyjnik kosztował 0,74 $ ( LINK ) i bardzo mnie kusi kupno kolejnego, bo jest cudowny i bardzo często go nakładam.



Powoli kompletuję sobie cały zestaw złotych pędzli, tym razem skusiłam się na zestaw pędzli do oczu. Pędzle mają bardzo delikatne włosie, do blendowania wolę te z twardszym, więc te będą u mnie głównie do nakładania cieni. Pędzle kosztowały 1,75 $ za 4 sztuki ( LINK ).


Urocza forma na żelki, która przyszła już dawno a ja muszę w końcu się zmobilizować i je zrobić. Zawsze wszystko jest ważniejsze. Forma może być też świetna na mini mydełka czy mini masełka w kostce. Kosztowała 1,89 $ ( LINK ).


You May Also Like

0 komentarze