Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

La Saponaria maści do ciała w pięknych opakowaniach..

by - 09:39:00

Jak tylko zobaczyłam te maści wiedziałam, że muszę się z nimi poznać bliżej. Naprawdę się cieszę, że się na nie skusiłam. Dlaczego? A o tym dalej..



Kilka słów o kosmetykach..

Maść z arniką ( zółta ) i maść z dzirawcem ( różowa ) kupiłam na Ecco Verde i chyba tylko tam można je dostać za 34,85 zł / 30 ml. Cena moim zdaniem jest bardzo przyjemna patrząc na to, że składniki są ekologiczne. Obie maści mimo, że podobne mają trochę inne działanie, ale obie cudownie się uzupełniają. Teoretycznie to maści, ale u mnie są głównie używane jako krem do twarzy i bardzo lubię je w tej roli. Zachwycam się opakowaniami, bo są całkowicie pozbawione plastiku a etykiety i szkło są z recuklingu, wow! Słoiczki na pewno ze mną zostaną dłużej, bo są naprawdę urocze. Maści podobno robione są ręcznie i mają bardzo proste składy a ich PAO to 6 miesięcy, więc spokojnie zdążymy z ich zużyciem.


Co o nich myślę ?

Miałam je na oku od dłuższego czasu aż w końcu wpadły w moje ręce i żałuję, że nie kupiłam ich wcześniej. Ciężko powiedzieć, którą maść lubię bardziej, bo obie są naprawdę cudowne. Tych maści używam jedynie na noc, bo są one tłuste, ale idealne na serum humektantowe np. z aloesem czy kwasem hialuronowym. Właśnie, są tłuste, ale nie aż tak jak mogłoby się wydawać. Po innych tłustych kremach na noc rano czuję taką lekko tłustwą twarz a po tych maściach nie co jest dla mnie ogromnym plusem. Maść z arniką ma przeciwzapalne i kojące działanie, zawiera również eteryczne olejki z liścia laurowego, krwawnika i majeranku. Tej maści nie można nakładać na miejsca zranione bądź ze stanem zapalnym. Ta maść może służyć jako krem na mróz, balsam do ust i wiele więcej. Kolejna maść zawiera hiperycynę z kwiatu dziurawca, która sprawia, że maść pozytywnie działa na zaczerwienienia oraz popękaną skórę.  Maść ma również działanie lecznicze na rany, oparzenia słoneczne i suchą skórę. Obie pięknie łagodzą moją skórę, uwielbiam to uczucie z rana gdy skóra jest niesamowicie mięciutka i pięknie pachnie. 

Maści używam również na serum z kwasem migdałowym na noc aby utrzymać je dłużej na twarzy i zbyt mocno jej nie przesuszyć. Maść ogranicza parowanie wody, więc kwas nie wysusza aż tak tak bardzo w porównaniu do tego gdy stosuję go solo. 


Składy..

Maść z arniką : Prunus Amygdalus Dulcis Oil* ( olej ze słodkich migałów ), Helianthus Annuus Seed Oil* ( olej słonecznikowy ), Triticum Vulgare Germ Oil* ( olej z kiełów pszenicy ), Cera Alba* ( wosk pszczeli ), Arnica Montana Flower Extract* ( ekstrakt z arniki ), Achillea Millefolium Oil ( olej z krwawnika ), Thymus Mastichina Herb Oil ( olejek z tymianku ), Laurus Nobilis Leaf Oil ( olej laurowy ), Tocopherol ( witamina E ), Linalool ( składnik olejku eterycznego ), Citrus Aurantium Amara Peel Oil* ( olejek neroli ), Geraniol, Eugenol, Limonene ( składniki olejków eterycznych ) *organic ( z certyfikatem ekologicznym )

Maść z dzirawcem :  Prunus Amygdalus Dulcis Oil* ( olej ze słodkich migałów ), Helianthus Annuus Seed Oil* ( olej słonecznikowy ), Cera Alba* ( wosk pszczeli ), Hypericum Perforatum Flower Extract* ( ekstrakt z dziurawca ), Mentha Piperita Oil* ( olejek eteryczny z mięty pieprzowej ), Eucalyptus Globulus Leaf Oil ( eukaliptus ), Tocopherol ( witamina E ), Limonene, Linalool ( składniki olejków eterycznych ) *organic ( z certyfikatem ekologicznym )

You May Also Like

0 komentarze