Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Spotkanie Blogerek 25.02.17 Białystok

by - 04:46:00



Przypinki są piękne ! Wszystko dzięki Pin Factory.


Spotkanie odbyło się 25 lutego w restauracji greckiej Online. Byłam tam po raz pierwszy, ale zapewne jeszcze tam wrócę, jedzenie było pyszne. Restauracja ma bardzo prostu i typowo grecki wystrój, bardzo mi się tam podobało. 

Darmowy hosting zdjęć i obrazków



Uwielbiam poznawać nowe osoby i cieszę się, że mogłam poznać osobiście dziewczyny z blogów, które czytam. Świetna ekipa, mówię wam ! Było nas 11 a kto dokładniej ? Już wam piszę !


Spotkaniu towarzyszył jeszcze jeden cel, nie tylko się poznać a również pomóc zwierzakom w schronisku, więc zbierałyśmy karmę. Całkiem sporo udało się zebrać !












Dziewczyny zaszalały z giftami ! Najbardziej cieszy mnie Sweet Bath, miałam już ich kosmetyki i są cudowne. Większości kosmetyków niestety nie będzie mi dane użyć, bo nie używam m.in. parafiny i innych składników, chociaż.. zostawiłam sobie paletę cieni, fixer i pomadę do brwi, która jest rewelacyjna. Korektory mają zupełnie nie moje kolory a szminka, która miała być czarna jest jakaś taka granatowa i słabo kryje, taki bubelek a szkoda, bo chciałam mieć czarną szminkę. Lip smackers mimo parafiny w składzie też u mnie zostają, bo któż kto kocha colę a nie pije jej z wiadomych względów niechciałby chociaż trochę jej posmakować ? :)  Było tego więcej m.in. Vichy, La Roche Posay czy Selfie Project, ale pokażę wszystko niżej.

Zdjęcie użytkownika Michalina Pieńkowska.



Znalezione obrazy dla zapytania Catrice logo

Znalezione obrazy dla zapytania lip smacker logo

Znalezione obrazy dla zapytania Loton logo 

Znalezione obrazy dla zapytania Nails Company



Znalezione obrazy dla zapytania Selfie Project logo





Znalezione obrazy dla zapytania Eveline




Znalezione obrazy dla zapytania Sweet Bath




Znalezione obrazy dla zapytania Vichy



Znalezione obrazy dla zapytania La Roche-Posay

You May Also Like

0 komentarze