Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ecolab płyn micelarny z lotosem i różą

by - 07:23:00



Płyn kosztuje około 15 złotych za 200 ml.


Płyn Micelarny do Demakijażu Twarzy i Oczu - zawiera 95% składników pochodzenia naturalnego - ekstrakt z uczepu, woda morska, olejek różany, olejek z lotosy, proteiny ryżu.  Składniki aktywne: 
  • Woda z morskiego źródła - która zapobiega utracie wilgotności i posiada działanie przeciwzapalne
  • Organiczny ekstrakt z uczepu - posiada właściwości przeciwzapalne i antyalergiczne
  • Olejek z lotosu - pozwala zachować młodość i świeżość skóry
  • Olejek różany - regeneruje, poprawia owal twarzy i kontur oczu, dodaje blasku.Wygładza zmarszczki, usuwa przebrawienia, zwiększa jędrność i elastyczność
  • Proteiny ryżu - nawilżają, dostarczają minerałów, zmiękczają i matują skórę.


W denku pokazałam wam ten płyn micelarny, ale nie zdążyłam napisać recenji, teraz to nadrobię, Butelka jest z PET jak widzicie, więc mimo ładnego jej wyglądu nie mogę jej zostawić a szkoda. Butelek PET nie powinno się używać ponownie. Tani kosmetyk w taniej, plastikowej butelce. Miałam ogormne nadzieje co do tego płynu, bo sporo osób go polecało, ale nie zachwycił mnie. To dobry płyn micelarny, bez szału i fajerwerków. Zwykły, dobry płyn micelarny, ale ja szukam czegoś więcej. Używam głównie kosmetyków mineranych i zmywa wszystko świetnie, nawet tusz, ale mój tusz zmywa się nawet wodą. Na pewno nie jest to kosmetyk do zmywania drogeryjnego makijażu, jest bardzo delikatny i chyba dlatego skończył mi się dużo szybciej niż inne, bo musiałam go więcej lać na płatek. Ja raczej do niego nie wrócę, bo w tej cenie mogę mieć lipowy z Sylveco, który jest o wiele lepszy. Spróbować go było warto, nie jest zły, ale są lepsze. Liczyłam też, że będzie miał dużo ładniejszy zapach a praktycznie go nie ma. Lubię perfumowane kosmetyki, bo miło się ich używa.



Aqua  - woda, 
Glycerin - gliceryna roślinna,
Sea Water - woda morska, 
Organic Bidens Pilosa Extract - ekstarkt z uczepu owłosionego,
Hydrogenated Prunus Amygdalus Dulcis Oil - uwodorniony olej ze słodkich migdałów,
Hydrolyzed Rice Protein - uwodornione proteiny ryżowe,
Nelumbo Essential Oil - olejek eteryczny z lotosu, 
Rosa Damascena Oil - olejek z róży damasceńskiej,
Sodium Cocamphoacetate - delikatny, roślinny środek myjący,
Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid - bezpieczne konserwanty.



You May Also Like

0 komentarze