Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Podkładmineralny Chrimaluxe olive 02

by - 18:56:00


Podkład możemy kupić w dwóch pojemnościach. Na początek polecam 5 ml próbkę za 8 zł a jak już się polubicie to możecie go kupić za 49,50 zł / 7 g.


Podkład mineralny przeznaczony dla osób o bardzo jasnym kolorycie skóry. Podkład posiada podstawę mineralną o zabarwieniu oliwkowo żółtym, dzięki któremu Twoja skóra będzie wyglądała promieniście. Podkład mineralny Olive 02 nadaje skórze ciepły odcień, który przy promieniach słońca lekko mieni się w odcieniach złota. 



Wiele minerałów już próbowałam i mam wysokie wymagania co do takich kosmetyków. Ten podkład spełnił je wszystkie i naprawdę lubię po niego sięgać. Mam problem z przetłuszczającą strefą T i niektóre minerały lubią się tam "ciastolić" m.in. Anabelle Minerals. Ten podkład sprawdził się rewelacyjnie, przetrwa cały dzień na twarzy aż do zmycia, zero "ciasta" na twarzy i nieestetycznego wyglądu. Krycie ma bardzo mocne, więc będzie niesamowicie wydajny, to lubię w minerałach, że można ich używać niesamowicie długo i nie kończą się tak szybko jak podkłady w płynie. Możemy budować krycie, każdy pędzel da nam inne krycie. Pędzlem do pudru uzyskamy delikatne krycie, kabuki średnie a flat topem bardzo mocne. Ja mam mało do ukrycia, więc zazwyczaj maluje się pędzlem do pudru a na wieczór kabuki. Skład ma prosty, jak to minerały. Mika, tlenki i ultramaryna. Taki podkład dzięki temu, że nie ma składników organicznych jest ważny bezterminowo, ale prawo mówi, że każdy kosmetyk musi mieć datę ważności, więc teoretycznie ta data jest, ale za granicą minerały ważne są już bezterminowo, więc spokojnie możecie ich używać ile chcecie.


You May Also Like

0 komentarze