Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

beOrganic mleczko do demakijażu

by - 14:06:00


Na ich oficjalnej stronie możemy kupić je za 47 zł / 2x200 ml .

Do wszystkich rodzajów skóry. Staranny demakijaż pozwala skórze na odpoczynek po trudach dnia i aktywną regenerację w nocy. be organic Mleczko do demakijażu JAGODY GOJI & ACAI delikatnie oczyszcza i łagodzi podrażnienia. Dzięki naturalnym właściwościom owoców goji i acai aktywnie przeciwdziała szkodliwemu działaniu wolnych rodników i dodaje energii, pozostawiając skórę gładką, doskonale nawilżoną i pełną naturalnego blasku.
Bardzo nie lubię mleczek do demakijażu, ale czasami wpadną w moje ręce, jednak to mleczko zmieniło trochę moje podejście do mleczek. Może to zbyt duża ilość olei mi nie pasowała ? Tu mamy głównie emolienty, które dają fajne uczucie na skórze, ale nie tłuste jak po innych mleczkach. Ekstraktów mogłoby być trochę więcej, bo są dopiero po zapachu w składzie a szkoda. Rewelacyjnie zmywa makijaż, ale ja zawsze poprawiam jeszcze po nim płynem micelarnym aby domyć twarz jeszcze dokładniej. Warto pamietać, że odpowiednie oczyszczenie cery z makijażu to podstawa. Mleczko jest strasznie wydajne, nie trzeba go dużo aby zmyć cały makijaż, więc zużycie go to wyzwanie. Na opakowaniu brakuje mi PAO, lubię wiedzieć ile mam czasu na zużycie otwartego kosmetyku. Dałam mu około 6 miesięcy po otwarciu, myślę, że to taki czas na jego zużycie. Mam jej już 4 miesiące i zużyłam dopiero połowę tego mleczka, ale nie malowałam się często zimą i często sięgałam po coś innego. Ogromny plus za opakowanie, które jest z plastiku numer 2 ( HDPE ), którego można używać ponownie. Firmy naturalne powinny dbać o to aby ich opakowania były wielokrotnego użytku. Butelce można zrobić ładną, nową etykietkę i używać dalej. Mleczko ma piękny zapach, ale delikanty, nie nachalny. Zapach bardzo mi się podoba, lubię ładnie pachnące kosmetyki, bo zwiększa to komfort używania. Prawdopodobnie jeszcze do niego wrócę, bo żadne mleczko tak bardzo mi się nie podobało. 


Aqua - woda,
Olus Oil - olej pochodzenia roślinnego,
Isopropyl Palmitate - emolient,
Glycerin - gliceryna roślinna,
Caprylyl Caprylate/Caprate - emolient,
Cocoglycerides - emolient,
Glyceryl Stearate - emolient,
Lauryl Glucoside - łagodna substancja myjąca,
Polyglyceryl-2-Dipolyhydroxystearate - emulgator,
Hydrogenated Vegetable Oil - uwodorniony olej roślinny,
Xanthan Gum - zagęstnik,
Benzyl Alcohol - bezpieczny konserwant,
Cetearyl Alcohol - emolient,
Simmondsia Chinensis Seed Oil - olej jojoba,
Propanediol - substancja nawilżająca, naturalny konserwant,
Tocopheryl Acetate - estrowa forma witaminy E,
Parfum - substane zapachowe,
Citric Acid - kwas cytrynowy,
Sodium Stearoyl Glutamate - emulgator,
Dehydroacetic Acid - bezpieczny konserwant,
Sodium Phytate - sól sodowa kwasu fitowego,
Lycium Barbarum Fruit Ectract - ekstrakt z jagód goi,
Euterpe Oleracea Fruit Extract - ekstrakt z jagód akai,
Tocopherol - witamina E,
Potassium Sorbate, Sodium Benzoate - bezpieczne konserwanty,
Alcohol - alkohol użyto jako konserwant.

You May Also Like

0 komentarze