Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Nowe łupy z Aliexpress

by - 17:05:00



Przepiękny i cudownie mięciutki ! Bardzo mi się podoba, będzie wyglądał również super na zdjęciach. Muszę jeszcze kilka pędzli zamówić, mają naprawdę piękne pędzle.

Cena :
Zamówiłam :
Dostałam : 28.03.17

Czas dostawy i ceny dopiszę później, niestety nie mogę się zalogować na konto. :/



Pierścionek jest świetnie wykonany, wygląda jakby kosztował dużo więcej. Nie wiem jak ze ścieraniem, bo maluję go topem hybrydowym, aby się nie starł szybko. 

Cena : 0,49 $
Zamówiłam :
Dostałam :


Piękne do zdjęć, można nakleić na ścianę, wkleić do zeszytu, opcji jest sporo. Są to gwiazdki wycinane z grubego papieru, srebrne piękne się mienią.

Cena :
Zamówiłam :
Dostałam :



Perły są do zrobienia biżuterii samemu, u mnie będą służyć do zdjęć.

Cena :
Zamówiłam :
Dostałam :



Cena :
Zamówiłam :
Dostałam :


Cena : 1,73 $
Zamówiłam :
Dostałam :


Cena : 0,49 $
Zamówiłam :
Dostałam :


Cena : 0,97 $
Zamówiłam :
Dostałam :


Cena : 0,30 $ / 2 szt
Zamówiłam :
Dostałam :


Cena : 3,92 $
Zamówiłam :
Dostałam :


Cena :
Zamówiłam :
Dostałam : 28.03.17

You May Also Like

0 komentarze