Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Moje roczarowanie, czyli kosmetyki Paul Mitchel..

by - 21:58:00


Kilka słów o kosmetykach..

Ten zestaw dostałam na spotkaniu blogerek w Grajewie od Miasto Włosów, ale normalnie jego cena to jak dobrze pamiętam około 150 złotych. Kosmetyki wzorowane są na naturalne, ale obok naturalnych nawet nie stały. Na ich stronie nie ma składów, więc jakby ktoś myślał, że są to kosmetyki naturalne to odradzam.

Co o nich myślę?

Ja od jakiegoś czasu używam do włosów tylko kosmetyków z dobrym składem, unikam silikonów zarówno w szamponach i odżywkach, są one u mnie obecne jedynie w serum na sam koniec, ale po myciu włosów. Ten duet to dwa tragiczne składowo, pełne silikonów kosmetyki a szampon na silny detergent. Czasem jednak chcemy aby włosy wyglądały po prostu dobrze na już i od czasu do czasu można umyć włosy takim "cudem". Chciałam mieć ładne włosy, myśłałam, że będą wyglądać dużo lepiej i nie będę musiała się nad nimi męczyć i co? I katastrofa.. Wiecie spodziewałam się efektu WOW przez silikony, ale jestem baaardzo zawiedziona, bo po moich naturalnych kosmetykach miałam włosy w dużo lepszym stanie, lepiej się rozczesywały i były dłużej świeże. Po tym duecie moja rozjaśniana połowa nie dała się rozczesać a przy mojej naturalnej pielęgnacji nie mam takiego problemu, musiałam się więc ratować serum silikonowym, więc na co mi taka silikonowa odżywa skoro nie działa? Chciałam mieć super efekt na włosach a była totalna klapa! Dodatkowo ten cudowny szampon spowodował u mnie łupież, niestety. 

Składy :

Zaznaczam to co mi się nie podoba w tych kosmetykach. Nie wszystkie składniki są złe same w sobie, ale silikonów w szamponie nie chcemy. Nie będę analizowała tych składów, bo są tu składniki zupełnie dla mnie nieznane, więc zaznaczam tylko co co uważam za zbędne.

Szampon ma bardzo silne detergenty, zbyt silne. Dodatkowo MEA, który jest dużo gorszy niż SLES. Właśnie mamy tu sporo silikonów, które są w szamponie zbędne a nawet szkodzą, nie ma sensu obciążać skóry głowy silikonami. Dodatkowo dwa średnio miłe konserwanty.

Water, Sodium Laureth Sulfate, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide MEA, PCA Dimethicone, Cetyl Alcohol, Glycol Distearate, IPDI/PEG 15 Cocamine Copolymer Dimer Dilinoleate, Trimethylolpropane Tricaprylate/Tricaprate, Hydrogenated Polydecene, PEG 150 Distearate, Polyquaternium 7, Dimethiconol, Isolaureth 6, PEG 8 Dimethicone, Silicone Quaternium 2 Panthenol Succinate, Cetyl Triethylmonium Dimethicone PEG 8 Succinate, Panthenyl Ethyl Ether, Disteareth 75 IPDI, PEG 7 Caprylic/Capric Glycerides, Polyquaternium 10, Glycine, Histidine HCl, Tyrosine, Cysteine, Leucine, Disodium EDTA, Citric Acid, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Lavandula Spica (Lavender) Flower/Leaf/Stem Extract, Mentha Viridis (Spearmint) Leaf Extract, Fragrance, Benzyl Alcohol, Limonene, Linalool, Methylchloroisothiazolinone, Methyisothiazolinone, Magnesium Chloride, Magnesium Nitrate

Odżywka jest emolientowo-silikonowa, skład jednak mocno przeciętny.

Aqua (Water, Eau), Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Methosulfate, Cetyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Dimethicone, Glycerin, Bis(C13-15 Alkoxy) PG-Amodimethicone, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Extract, Mentha Arvensis Leaf Extract, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Panthenol, Glyceryl Distearate, Dimethiconol, Glyceryl Stearate, Acetamidopropyl Trimonium Chloride, Pentaerythrityl Tetracaprylate/Tetracaprate, PPG-2 Myristyl Ether Propionate, Potassium Stearate, Stearic Acid, Tetrasodium EDTA, C14-15 Alcohols, Magnesium Nitrate, Isopropyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone, Trideceth-12, Trimethylsiloxyamodimethicone, C11-15 Pareth-7, C12-16 Pareth-9, Parfum (Fragrance), Linalool, Limonene, Benzyl Alcohol.

You May Also Like

0 komentarze