Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

die Nikolai krem i balsam do ust, czy warto ?

by - 13:57:00


Na Ecco Verde była promocja na której do zakupu dowolnego kosmetyku marki dostawało się 5 ml kremu do twarzy gratis, skusiłam się na balsam do ust, czy było warto ?


Kilka słów o kosmetykach..

Balsam do ust kosztował 35,75 zł / 5 ml. Krem kosztuje aż 313,21 zł / 50 ml, ale jego skład nie jest wart aż tyle, najwyżej 30 zł. Kosmetyki posiadają certyfikat Demeter, szczerze mówiąc pierwszy raz o nim słyszałam, ale poszukałam o nim informacji i to mniej więcej coś w stylu Ecocert czy Nature. Krem do twarzy ma PAO 4 miesiące a balsam do ust aż 6 miesięcy. Ogromny plus za szklane słoiczki, są urocze i na pewno zostaną ze mną na dłużej, ale chyba już wiecie, że kocham kosmetyki w szklanych opakowaniach.


Co o nich myślę?

Krem do twarzy właśnie skończyłam, starczył mi na kilka użyć i naprawdę bardzo mi się spodobał. Krem ma lekką, puchatą konsystencje, która świetnie odżywia skórę w nocy. Szkoda, że jest praktycznie bezzapachowy. Rano budziłam się z gładką, odżywioną skórą. Nie jest to jednak kosmetyk za takie pieniądze, bo jest na tańszych olejach / składnikach, więc na pewno go nie kupię. 

Balsam do ust również polubiłam, on ma już trochę bogatszy skład i wcale nie kosztuje aż tak dużo. Balsam na pewno będzie bardzo wydajny, bo wystarczy go odrobinka na całe usta, ale takiego balsamu możemy używać również do twarzy, bo dlaczego nie? Ma skład odrobinkę podobny do kremu, ale bogatszy a jego konsystencja jest gęsta, zbita i roztapia się pod wpływem ciepła. To jest straszny tłuścioch, więc jako krem do twarzy sprawdzi się jedynie na noc.


Skład..

Balsam do ust : Vitis vinifera seed oil** ( olej z pestek winogron ), Cera flava** ( wosk pszczeli ), Corylus avellana seed oil* ( olej z orzechów laskowych ), Papaver somniferum seed oil* ( olej makowy ), Rosmarinus officinalis oil* ( olejek rozmarynowy ), Honeycomb extract* ( ekstrakt z miodu ), Linalool, Limonene ( składniki olejków eterycznych ).

Krem do twarzy : Aqua ( woda ), Vits vinifera seed oil** ( olej z pestek winogron ), Prunus amygdalus dulcis oil** ( olej ze słodkich miogdałów ), Alcohol**, Glycerylstearate citrate ( emulgator ), Prunus armeniaca kernel oil* ( olej z pestek moreli ), Cera flava** ( wosk pszczeli ), Xanthan ( zagęstnik ), Vitis vinifera fruit skin extract** ( ekstrakt z winogron ), Melissa officinalis oil* ( olejek z melisy ), Santalum spicatum oil* ( olejek z sandałowca ), Citral, Linalool, Citronellol, Geraniol, Limonene ( składniki olejków eterycznych ) ** bio-dynamic, * organic

You May Also Like

0 komentarze