Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ecos naturalny, lawendowy płyn do prania..

by - 21:06:00


Czy opłaca się kupić naturalny produkt do prania?

Kiedyś miałam problem z ceną naturalnych środków do prania, do czasu aż zdałam sobie sprawę na ile starcza taka butla za 44 złote. Jest to teoretycznie 40 prań a ja robię dwa tygodniowo, więc taka butelka powinna starczyć mi na około 5 miesięcy. Niecałe 10 złotych miesięcznie brzmi lepiej, prawda?  Wiecie ile zapłacilibyście za butelkę np. Persila z wątpliwym składem również na 40 prań? Od 30 do 40 złotych, więc zdecydowanie lepiej dopłacić kilka złotych i wybrać lepszy, bezpieczniejszy produkt.

Czy naturalne pierze? Owszem, pierze i pachnie! 

Z tego płynu jestem najbardziej zadowolona i to chyba do niego wrócę, bo cenowo i jakościowo jest naprawdę przyzwoicie a dodatkowo ma piękny zapach lawendy. Dopiera u mnie wszystko, ale moje ubrania i ubrania mojej córeczki nie brudzą się aż tak aby nie dało się ich dobrać. Nie wiem jak poradzi sobie z ciężkimi do usunięcia plamami, bo od bardzo dawna nie miałam takich plam do prania. 

Osoby z alergią/wrażliwą skórą będą zadowolone..

Lubię ten płyn właśnie również za to, że bez obaw mogę w nim prać ubrania mojej córki, która ma bardzo wrażliwą skórę i często można u niej zaobserwować reakcje alergiczne. Bardzo fajne w tym płynie do prania jest to, że jest przetestowany na zawartość niklu, chromu i kobaltu (wartości < 0.4 ppm), więc osoby, które mają silną alergię na te składniki mogą spokojnie używać tego płynu. Sama mam alergię na nikiel i chociaż nie jest to bardzo silna alergia cenię sobie takie dodatkowe plusy tego płynu.

A Skład?

Podoba mi się, że mamy podany skład a jak wiecie ( czy nie? ) o pełny skład na "chemii" domowej jest bardzo ciężko. Tu jednak mamy wypisane wszystko i wiemy czego się spodziewać - ogromny plus dla marki za ten krok.

Aqua ( woda ), Sodium Coceth Sulfate ( substancja myjąca ), Potassium Cocoate ( sól potasowa z kokosa  ), Fatty Alcohol C12-C18 7 EO ( alkohole tłuszczowe, emolient ), Sodium Chloride ( sól ), Cocamidopropyl Betaine, Lauryl/Myristyl Glucoside ( substancje myjące ), Trisodium Dicarboxymethyl Alaninate ( chelator ), Lavandula Hybrida Oil ( olejek eteryczny z lawendy ), Alcohol Denat., Dichlorobenzyl Alcohol ( konserwanty ) , Linalool ( substancja zapachowa ).  


You May Also Like

0 komentarze