Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Nowości lipca..

by - 08:00:00



Pierwsze dwa to zamówienia ze sklepu Blisko Natury i są to kosmetyki z krótką datą ważności a raczej tak miało być, bo te zielone kosmetyki Kivvi dostałam z długą datą ważności. Tonikiem niestety się nie nacieszyłam, bo był zepsuty, powinnam niedługo dostać za niego zwrot pieniędzy. Masło shea będzie mi potrzebne do zrobienia masła do ciała lub peelingu.

Troszkę nowości dostałam też na spotkaniu blogerek.




To zamówienie z Ecco Verde. Mini krem Nikolai dostałam gratis do balsamu do ust tej marki, zestaw Kivvi udało mi się kupić 37 % taniej a do całego zamówienia dostałam gratis próbki oraz tonik Pai o wartości ponad 170 złotych. Była to jednorazowa promocja, ma krótki termin, więc zapewne dlatego. Paletka i wkłady są z PuroBIO.


Dostałam się do testów z Twoim Źródłem urody i wybrałam sobie takie cudeńka.


Na promocji kupiłam sobie hydrolat od 4szpaków a gratis dostałam resztę. Hydrolat jest cudowny i ma piękną butelkę. Super blend zostanie kremem do twarzy :)


Olejki Alterry są wycofywane, bo wchodzą nowe, więc skusiłam się na jedną sztukę każdego i olejek do włosów, który w ofercie zostaje na szczęście.

I to tyle w lipcu, a co u Was ?

You May Also Like

0 komentarze