Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Moja Wishlista

by - 22:39:00




1. Świece Yankee Candle a najbardziej Fluffy Towels, Peony jest na drugim miejscu.
2. Waniliowa Świeca Hagi, wąchałam ją na Ekocudach i jestem zakochana..
3. Świnka skarbonka z Home&You
4. Zestaw tacek z Jysk
5. Kubek Pokal różowy z Ikea
6. Komoda ( na kosmetyki oczywiście ) z Ikea

Staram się wygrzebać z zapasów, ale listę zakupów już mam ! Anonimowi Kosmetykoholicy łączmy się.. Lista będzie się zmieniać, będę zaznaczać co udało mi się kupić a co doszło, więc znajdziecie link do niej w zakładce na górze bloga. Spodobało się Wam coś ? 



PHB ETHICAL BEAUTY 
  • 18-częściowy zestaw  do makijażu
  • brightening Skin Care zestaw podróżny
  • anti-aging Skin Care zestaw podróżny
  • sprasowany podkład wersja mini
  • sypki podkład mineralny wersja mini






  • Couleur Caramel
    • Pyłek rozświetlający 
    • Kulki rozświetlające 
    • Mascara Pogrubiająco - Wydłużająca 


  • 100% Pure podkład w pudrze
  • Zielone Laboratorium krem BB
  • Benecos płynny eyeliner 



Ecoplant

  • piwoniowe masło do ciała,
  • lawendowy peeling do ciała,
  • maska algowa,
  • piwoniowa emulsja do mycia twarzy,
  • różany płyn micelarny,
  • peeling enzymatyczny,
  • krem nawilżająco-wygładzający.






  • Avril tusz do rzęs 
  • Avril eyeliner 
  • PuroBio tusz do rzę
  • PuroBio puder kompaktowy
  • Veg-up płynna kredka do oczu
  • Khadi olej do twarzy i ciała z różowym kwiatem lotosu
  • Sante rozświetlacz




  • Farfalla Woda kwiatowa Ylang Ylang
  • Balm Balm krem do twarzy
  • Tata Harper zestaw startowy
  • Organic Tevarno zestaw startowy
  • Nacomi peeling kawowy
  • Theodent pasta czekoladowa







  • Biopark Cosmetics proszek lotosu
  • BlessMe olejek do twarzy
  • Equilibra żel aloesowy
  • Saisona woda aktywna
  • Inika zestaw kosmetyków

You May Also Like

0 komentarze