Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Cosnature serum rokitnikowe i krem koloryzujący

by - 09:00:00



Kilka słów o kosmetykach..

Krem koloryzujący kosztuje 26,99 zł / 50 ml a serum 27,99 zł za 30 ml. Kosmetyki mają certyfikaty Nature,Vegan i nie są testowane na zwierzętach. Ich PAO to aż 12 miesięcy co mnie cieszy, lubię jak kosmetyk jest dłużej ważny i nie trzeba się śpieszyć z jego zużywaniem. Produkty ostatnio zrobiły się bardzo dobrze dostępne m.in. w Hebe, Naturach, dużych aptekach np. DOZ, Cefarm i wielu, wielu sklepach internetowych. Wcale mnie to nie dziwi, bo to naprawdę dosyć tania i świetna składowo marka. 

Co o nich myślę ?

Kocham te kosmetyki, naprawdę. Zacznijmy od serum, które totalnie skradło moje serce, bo to naprawdę gęste i bogate serum, śmiem twierdzić, że można powiedzieć o nim lekki krem. Moja skóra buntuje się teraz na cięższe kremy, bo jest dostatecznie nawilżona i odżywiona, więc sięgam po lżejsze kosmetyki np. sera czy lżejsze kremy a jedynie raz w tygodniu używam czegoś bogatszego. To serum idealnie nawilża i odżywia skórę a na dodatek jest świetną bazą pod minerały. 

A co z kremem koloryzującym ? Koloryzuje, ale bardzo delikatnie, to jedynie ujednolicenie kolorytu. Próbowałam uchwycić to na zdjęciu, ale mój aparat tego nie łapie i musicie uwierzyć mi na słowo. Ten krem daje wrażenie bazy silikonowej a przynajmniej tak mi się wydaje, jest naprawdę gęsty i konkretny. Lubię takie kremy pod minerały, bo jednak odrobinkę wzmacniają krycie, nawet jeśli same wyrównują jedynie koloryt. Ten krem również jest bardzo bogaty, trochę bardziej odżywczy niż serum ale nie podoba mi się w składzie talk, którego w kremach nie lubię. Aaaa no tak i przepięknie pachnie !

Jestem tak zauroczona tą marką, że chcę ciągle więcej i więcej.. 




Składy :

Krem koloryzujący : Aqua ( woda ), Helianthus Annuus Seed Oil ( olej słonecznikowy ), Alcohol, Dicaprylyl Ether ( emolient ), Glycerin ( gliceryna ), Prunus Amygdalus Dulcis Oil ( olej ze słodkich migdałów ), Cetearyl Alcohol ( alkohol tłuszczowy, emolient ), Talc, Glyceryl Stearate Citrate ( emulgator ), Orbignya Oleifera Seed Oil ( olej babassu ), Simmondsia Chinensis Seed Oil ( olej jojoba ), Glyceryl Stearate ( emulgator ),  Calendula Officinalis Flower Extract ( ekstrakt z nagietka ), Tocopherol ( witamina E ), Xanthan Gum ( zagęstnik ), Parfum, Linalool, Limonene, Citronellol ( składniki olejków eterycznych ), Sodium Benzoate, Phytic Acid ( konserwanty ), CI 77491 ( tlenek żelaza ), CI 77492 ( tlenek żelaza żólty ), CI 77499 ( tlenek żelaza czarny ), CI 77891 ( dwutlenek tytanu ).

Serum : Aqua ( woda ), Alcohol, Glycerin, Coco-Caprylate/Caprate ( emolient ), Caprylic/Capric Triglyceride ( emolient ), Simmondsia Chinensis Seed Oil ( olej jojoba ), Butyrospermum Parkii Butter ( masło shea ), Cetearyl Alcohol ( alkohol tłuszczowy, emolient ), Glyceryl Stearate Citrate ( emulgator ), Tocopherol ( witamina E ), Helianthus Annuus Seed Oil ( olej słonecznikowy ), Hippophae Rhamnoides Fruit Oil ( olej z rokitnika ), Xanthan Gum ( zagęstnik ), Sodium Hyaluronate ( nawilża ), Ubiquinone ( Q10 ), Phytic acid, Citric Acid ( konserwanty ), Parfum, Citral, Limonene, Linalool ( składniki olejków eterycznych ), Sodium Benzoate ( konserwant ).


You May Also Like

0 komentarze