Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ekocuda - wishlista

by - 06:56:00



Już niedługo kolejna edycja targów "ekocuda", jestem na każdych, więc i tych nie przegapię. To miejsce gdzie można poznać wszystkie kosmetyki naturalne, ale trzeba się również liczyć z tym, że jest tam spora ilość osób, więc czasem ciężko jest na spokojnie obejrzeć to co nas interesuje.

Kiedy odbywają się targi?

  • Gdańsk 2-3 Marca
  • Warszawa 30-31 Marca
  • Poznań 13-14 Kwietnia



Iossi pasta oczyszczająca węgiel - miałam możliwość jej spróbować i tak, jest rewelacyjna. Jej biała wersja jest dużo słabsza, nie poleciłabym jej, ale ta to magia.


Mydłostacja - hydrolat cynamonowy, z malwy, waniliowy, rozmarynowy i różany. Tak, wiem, że sporo, ale mają naprawdę nieziemską jakość. Hydrolat z malin jest rewelacyjny, pachnie kompotem z malin. Dodatkowo maseczki  a dokładniej słodkie pożegnanie i owocowe podróże a także serum do twarzy.

Republika Mydła - hydrolaty z rokitnika i grejfruita oraz krem sunny touch. Ciekawe wersje hydrolatów, więc kusi mnie bardzo mocno aby ich spróbować.

Ministerstwo Dobrego Mydła - oczywiście znów hydrolaty, ale tu myślę nad różanym głównie i może jakiś jeszcze do pary, zobaczymy. Na pewno wezmę też serum do twarzy.

PuroBio - chcę kupić kosmetyki, które mam już sprawdzone ( recenzja ), czyli podkład prasowany i podkład w kropelkach. Chciałabym też zerknąć na ich trwałe pomadki, mam jeden kolor i zastanawiam się nad kolejnym. 

La-Le - znów hydrolat, tym razem malinowy. Chcę porównać hydrolaty z różnych firm, z porzeczki byłam bardzo zadowolona. I drugi raz chcę suflet z różową glinką, to naprawdę rewelacyjny kosmetyk. Szczególnie pod makijaż ( recenzje ).

Phenome - mam zamiar kupić peeling enzymatyczny, w sumie bardziej enzymatyczny żel do mycia twarzy. Chodzę za nim już od bardzo dawna, więc w końcu czas aby go kupić.

Neve Cosmetics - to marka z której nie wiem czy coś kupię, ale chciałabym wrócić chociaż z jednym cieniem do oczu. Mam nadzieję, że mi się to uda. Może macie coś godnego polecenia od nich?

Senkara - mus banana, to jest mistrzostwo zapachowe! 

Jan Barbra - próbki perfum. Całych na tą chwilę nie kupię, ale chciałabym spróbować ich niszowych perfum, bo dla mnie to jedna z fajniejszych manufaktur, które będę wspierać.
  

You May Also Like

0 komentarze