Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Spotkanie blogerek w Warszawie

by - 14:31:00


Nature of Woman II - wrażenia, ze spotkania miłośniczek kosmetyków naturalnych

Spotkanie blogerek Nature of Woman..

Jakiś czas temu miałam możliwość uczestniczenia w spotkaniu blogerek w Warszawie, to już moja druga edycja Nature of Woman i bardzo miło ją wspominam. Na tym spotkaniu było nas sporo! Diana ( Naturale ), Magda ( PrzyjemnezPożytecznym ), Ola ( IG: Ja_ola ), Paulinka ( YT: OrganicMakeup ), Małgosia ( BlondHairAffair ), Ula ( KosmetycznyŚwiatUli ), Justynka ( NaturalneBlogowanie ), Magda ( TakieMojeOderwanie ), Karolina ( MintOnMars ), Marysia z ( MarysiaDaily ), Sylwia ( Czokomorena ) oraz Emilka ( UrodaWedługBlondynki ). Organizotorkami były Aneta ( Cosmeticosmos ) i Anaztazja ( Stazyjka ).

Cóż my tam robiłyśmy?

Degustowałyśmy kawy, poznałyśmy różową czekoladę ( tak, jest z kakaowca, ale świeżego  ), która była przepyszna i chętnie skosztuję jej jeszcze raz, jadłyśmy również pyszny wegański obiadek a na deser były ciasteczka i krówki ręcznej roboty, sztos! Była oczywiście też aukcja charytatywna na której zebrałyśmy prawie.. 500 zł! Dorzuciłam swoje "kilka gorszy". Organizatorki wpadły też na pomysł tworzenia kosmetyków na spotkaniu, więc zrobiłyśmy peeling do ciała, olejek do twarzy i mini perfumy.





Otrzymałyśmy również trochę upominków



Sansin do prania jest dla mnie nowością a na Celinkę od dawna polowałam, mam dla was nawet kod rabatowy 20% "mylovelyfuchsia".



Część dostałam a część wylicytowałam na aukcji charytatywnej. Warto wspomnieć, że dostali oni  nagrodę Najlepszy Produkt 2019 (złoty medal) na serię aloesową.



You May Also Like

0 komentarze