Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Kosmetyki Yope - kochasz czy nienawidzisz?

by - 00:57:00


Mydła i żele z Yope przez jednych są kochane a innym zupełnie nie służą a ja, w której grupie jestem? Ja jestem w grupie zwolenników aczkolwiek dalej szukam swoich ideałów, jak wiecie jeden idealny żel pod prysznic z beOrganic już mam. Butelki są plastikowe, PET a szkoda, bo zostawiłabym sobie je na inne żele w mniej wygodnych opakowaniach, ale staram się nie używać butelek PET ponownie, bo nie powinno się.

Za co polubiłam żele Yope? 

Te żele są na łagodnych środkach myjących, więc sprawdzą się u każdego, nawet u dzieci. Z racji tego, że są łagodne mogą być sceptycznie odbierane przez osoby, które używają bardzo silnych środków myjących. Wszystkie żele różnią się od siebie jedynie zapachem i jednym bądź dwoma składnikami dla danego zapachu. Uwielbiam ich design, mojej córce też bardzo podobają się te zwierzaczkami i chętnie po nie sięgamy. Podobają mi się również ich zapachy aczkolwiek nie wszystkie mi pasują, moim hitem zdecydowanie jest róża, bo pachnie taką świeżą różą z ogrodu. Geranium jest dla mnie bardzo neutralne, ciężko mi ocenić czym pachnie a Yunnan przypomina mi zapachem Clean do szyb lub jakąś inną chemię domową, więc średnio mi przypasował. Lubię te żele również za wydajność, bo taka butla 400 ml przy używaniu namiętnym na dwie osoby starcza spokojnie na miesiąc a my naprawdę nie oszczędzamy tego żelu, przy rozsądnym używaniu można by dobić do dwóch-trzech miesięcy. 

Komu mogłabym je polecić? 

Zdecydowanie osobom, które nie szukają wypasionego kosmetyku a żelu z dobrym składem, który będzie łagodnie mył a dodatkowo ładnie pachniał. Nie kosztuje zbyt wiele, więc jest na każdą kieszeń, łatwo je również dostać. 

Składy..

Róża: Aqua ( woda ), Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Lauryl Glucoside ( substancje myjące ), Sodium Chloride ( sól ), Sodium Lauroyl Methyl Isethionate (  substancja myjąca ), Citric Acid ( konserwant ), Sorbitan Sesquicaprylate ( zagęstnik ), Parfum ( substancje zapachowe ), Glycerin ( gliceryna ),  Boswellia Carterii Resin Extract ( ekstrakt z kadzidłowca ), Rosa Gallica Flower Extract ( ekstrakt z róży ), Sodium Benzoate, Potassium Sorbate ( konserwanty ).

Yunnan: Aqua ( woda ), Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Lauryl GlucosideSodium Lauroyl Methyl Isethionate  ( substancje myjące ), Citric Acid ( konserwant ), Sorbitan Sesquicaprylate ( zagęstnik ), Camellia Sinensis Leaf Extract ( ekstrakt z zielonej herbaty ), Sodium Sunflowerseed Amphoacetate ( środek myjący ), Parfum ( substancje zapachowe ), Glycerin ( gliceryna ), Sodium Benzoate, Potassium Sorbate ( konserwanty ), Citral, Geraniol, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Hexyl Cinnamal, Limonene ( substancje zapachowe ).

Geranium: Aqua ( woda ), Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Lauryl Glucoside ( substancje myjące ), Sodium Chloride ( sól ), Sodium Lauroyl Methyl Isethionate (  substancja myjąca ), Citric Acid ( konserwant ), Sorbitan Sesquicaprylate ( zagęstnik ), Parfum ( substancje zapachowe ), Glycerin ( gliceryna ), Pelargonium Gravendes Flower Extract ( ekstrakt z geranium ), Sodium Benzoate, Pottasium Sorbate ( konserwanty ), Citronellol, Linalool ( substancje zapachowe ).



A czy warto sięgnać po mydełko dla dzieci?

To mydełko jest przesłodkie i cieszę się, że z plastiku numer dwa, który jest bezpieczny, więc będziemy przelewać tu inne żele. Zapach nagietka jest bardzo delikatny, myję nim córkę całą. Używam tego mydełka jako szampon, żel do mycia ciała i również do mycia rąk. Sama też czasem z niego skorzystam i bardzo sobie chwalę. W składzie również jest spokojnie i prosto, bo znajdziemy tu tylko subtancje myjące, trochę aloesu, ekstrakt z nagieta i substancje zapachowe. 

Aqua ( woda), Sodium Cocoamphoacetate, Cocamidopropyl Betaine, Isostearamide MIPA ( substancje myjące), Citric Acid ( konserwant ), Aloe Barbadensis Leaf Juice ( sok z aloesu ), Calendula Officinalis Flower Extract ( ekstrakt z nagietka ), Glyceryl Laurate ( emolient ), Glycerin ( gliceryna ), Parfum ( substancje zapachowe ), Levulinic Acid, Sodium Levulinate, Sodium Anisate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate ( kosnerwanty ).


You May Also Like

0 komentarze