Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Kolejne kosmetyki Lily Lolo w moich rękach, czy warto?

by - 09:39:00



Z kosmetykami Lily Lolo znam się od dłuższego czasu i naprawdę je uwielbiam, ta marka i PuroBio to do tego pory moje dwie ulubione marki kosmetyków naturalnych do makijażu. Wszystko od Lily Lolo sprawdza się u mnie rewelacyjnie i nic mnie nie rozczarowało, ale są w tym także moje hity jak podkład mineralny czy błyszczyki. Cenowo jak na kosmetyki kolorowe to średnia półka cenowa, są naprawdę warte swoich cen. Ja swoje sztuczki mam z Costatsy, czasem mają promocje, więc można upolować coś trochę taniej.

Błyszczyk do ust o zapachu.. czekolady!

Pyszności, powiadam Wam! Moje ulubione błyszczyki to te z Lily Lolo, bo nie dość, że są smaczne i pięknie pachną to są cudowne w działaniu. Błyszczyk jest dosyć gęsty i naprawdę sporo trzyma się na ustach, zazwyczaj błyszczyki zjadają się z ust ekspresowo. Nadaje ustom piękny blask a w między czasie intensywnie je odżywia. Podoba mi się to, że jego PAO to aż 24 miesiące, w dwa lata spokojnie dałoby się go zużyć. Zazwyczaj błyszczyki mają ważność 6 miesięcy od otwarcia a to bardzo mało na tego typu produkt.  

Ricinus Communis Seed Oil ( olej rycynowy ), Oleic/linoleic/linolenic Polyglycerides ( emulgator ), Sorbitan Olivate ( emulgator ), Cera Alba Extract ( wosk pszczeli ), Simmondsia Chinensis Seed Oil (  olej jojoba ), Mica ( pigmenty naturalne ), Aroma ( substancje zapachowe ), Copernica Cerifera Wax ( wosk karnauba ), Candelilla Cera Wax ( wosk kandelila ), Tocopherol ( witamina E ), May Contain (+/-): CI 77891 ( dwutlenek tytanu ), CI 77491 ( tlenek żelaza ), CI 77492 ( tlenek żelaza ), CI 75470, CI 77742.



Bronzery i rozświetlacz..

Uwielbiam bronzer w kolorze Honolulu, używam go codziennie i to będzie jeden z niewielu kosmetyków kolorowych, który skończę. Uwielbiam je za pigmentację, która akurat przy tego typu kosmetykach nie powinna być zbyt mocna aby nie zrobić sobie plam. Tymi kosmetykami rewelacyjnie się pracuje. Znajdziemy w nich sporo olei i to tych wartościowych, które dobroczynnie wpływają na naszą cerę, więc dodatkowo przy makijażu mamy pielęgnację. Jest tu olej manuka, więc osoby z niedoskonałościami powinny spróbować takich kosmetyków. Olej manuka stosuje się właśnie przy trądziku czy innych niedoskonałościach. Oleje w tym kosmetyku należą do tych potencjalnie najmniej komedogennych, więc ryzyko powstania niedoskonałości po tych kosmetykach jest znikome. Zazwyczaj używając bronzerów z talkiem i silikonami możemy zaobserwować pogorszenie się cery tych miejscach, sama to czasem dostrzegam przy używaniu "tych gorszych" bronzerów. Ich PAO to tylko 12 miesięcy, więc trochę ciężko będzie mi je tak szybko zużyć.

Bronzery/rozświetlacz: Mica ( pigmenty ), Octyldodecanol ( emolient ), Argania Spinosa Kernel Oil ( olej arganowy ), Punica Granatum Seed Oil ( olej z pestek granatu ), Candelilla Cera Wax ( wosk kandelila ), Tocopherol ( witamina E ), Ricinus Communis Seed Oil ( olej rycynowy ), Polyglyceryl-2 Isostearate/dimer Dilinoleate Copolymer ( emolient/emulgator ), Glyceryl Caprylate ( emolient/emulgator ), Helianthus Annuus Seed Oil ( olej ze słonecznika ), Leptospermum Scoparium Oil ( olejek manuka ), Sodium Hyaluronate ( hialuronian sodu ), Eryngium Maritimum Callus Culture Filtrate ( wyciąg z mikołajka nadmorskiego ), May Contain (+/-): CI 77891 ( dwutlenek tytanu ), CI 77491, Ci 77492, CI 77499 ( tlenki żelaza ).


Korektor mineralny..

Bardzo rzadko używam korektorów, bo nie są mi potrzebne aczkolwiek każdy ma czasem coś do zakrycia. Jeśli mamy zamiar zakryć niedoskonałości to warto zainwestować w coś co przy okazji przyśpieszy ich gojenie. Tu znajdziemy glinkę, która absorbuje nadmiar sebum i ściąga pory oraz tlenek cynku. Ten tlenek ma działanie ochronne, przeciwbakteryjne oraz ściągające. Czasem nakładam ten korektor zmieszany z kremem na noc aby złagodzić nowe, wychodzące niedoskonałości i.. działa! Jeśli macie jak i ja zmarszczki pod oczami to w tym celu może się nie sprawdzić, u mnie wygląda dobrze tylko czasami, ciężko mi powiedzieć dlaczego. Są takie dni, że niestety, ale zbiera się w zmarszczce i źle to wygląda, ale może to kwestia nadmiaru czy pogody? Tu PAO to w teorii 24 miesiące, ale czyste kosmetyki mineralne są ważne bezterminowo.

Kaolin ( glinka ), Zinc oxide ( tlenek cynku ), CI 77891 ( dwutlenek tytanu ), CI 77492, CI 77491, CI 77499 ( tlenki żelaza ).


Błyszczyk, korektor,  honolulu, bronzed, monetgo bay.

You May Also Like

0 komentarze