Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ekocuda - gdzie warto zajść?

by - 14:47:00

Zdjęcie użytkownika Ekocuda.com.

Tagi odbędą się w ten weekend w warszawie w domu towarowym na ulicy Brackiej 5 w Warszawie. Byłam na wszystkich targach, więc i na tych być muszę. Jadę na Meet Beauty, więc na targi pójdę później, mam nadzieję, że kupię wszystko co mam w planach. Chciałabym kupić troszkę więcej, ale pod koniec roku zapewne będą kolejne targi, więc zdążę zużyć to co mam otwarte.

Uwaga!

Targi w teorii dla kosmetyków naturalnych, ale ciężko zweryfikować taką ilość składów, więc uważajcie, bo zdarzają się kosmetyki, które są pseudo naturalne. Wiele kosmetyków ma też zawyżone ceny, więc warto zerkać w skład aby kupić kosmetyk naprawdę wart swojej ceny.

Warto zajrzeć do.. 

Stoiska z PuroBio i przekonać się, że naprawdę chwale nie bez powodu. Sama mam zamiar przyjrzeć się z bliska nowym kolorom cieni do oczu i trwałych pomadek w płynie. Vianek/Sylveco/Biolaven zawsze mają ciekawe promocje na stoisku i można poprosić o próbki kosmetyków, polecam wcierkę z Vianka, jest cudna! Będą dwie białostockie mydlarnie, czyli Svoje i 4szpaki, które mają świetne mydełka i fajne kosmetyki. Kusi mnie Miodowa Mydlarnia i ich masło zielona herbata oraz pyłek pszczeli. Tłumy przyciągnie na pewno stoisko Ministerstwa Dobrego Mydła a mnie od nich kusi mydełko hibiskusowe oraz hydrolat różany. Świetne kosmetyki ma Soap Szop a najbardziej podoba mi się olejek sex&splendor oraz balsam Yenniffer o zapachu bzu i agrestu. Świetne serum dla koneserów od Aosa też sprawia, że chciałabym tam zajrzeć i skusić się na nie. Zachęcam do zaglądania na stoisko e-fiore, bo mają świetnie sera z kwasem hialuronowym. Stoisk będzie cała masa, więc ciężko będzie wybrać te najfajniejsze. Bardzo kuszą mnie te bardziej luksusowe stoiska typu Jan Barbra czy Lush Botanicals, ale tym razem nie udało mi się odłożyć aż tyle, na nie zajdę na następnych targach. 

Tym razem moja lista zakupów jest skromna..

Niestety, ale tym razem mam trochę spore zapasy i niezbyt wiele potrzebuję. Idę bardziej informacyjnie, pooglądać i pomacać. Marki nie znałam do czasu aż spojrzałam na wystawców na Ekocudach. Bardzo mnie zainteresowała. Bardzo ciekawy dobór składników, w końcu nie jest to coś na bardzo tanich olejach typu słonecznikowy.  


  • Senkara serum Big City Life - 89 zł

Skład: Olej z dzikiej róży nierafinowany, Olej szafranowy nierafinowany, Bioferment z oleju rzepakowego, Olej konopny nierafinowany, Tetraizopalmitynian askorbylu (witamina C), Octan tokoferolu (witamina E), Palmitynian Retinolu (witamina A) w oleju z orzechów ziemnych, Koenzym Q10


  • Senkara serum Sleep Tight - 89 zł

Skład: Olej z dzikiej róży nierafinowany, Macerat z zielonej kawy, Olej konopny nierafinowany, Bioferment z oleju rzepakowego, Octan tokoferolu (witamina E), Palmitynian retinylu (witamina A) w oleju z orzechów ziemnych

  • Yope róża i kadzidłowiec- 18,99 zł i być może nowość, czyli lipa. 

Od jakiegoś czasu poluję na to mydło, ale ciężko je dostać stacjonarnie, więc czekam na targi. Niedawno wyszła wersja z lipą, ale nie wiem czy ten zapach mi się spodoba.

Skład to woda, substancje myjące, zapach, ekstrakty roślinne i konserwanty. INCI: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Lauryl Glucoside, Sodium Chloride, Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Citric Acid, Sorbitan Sesquicaprylate, Parfum, Glycerin,  Boswellia Carterii Resin Extract, Rosa Gallica Flower Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.

  • La-Le masło pod oczy - 25 zł lub krem pod oczy ze złotym pyłem - 55 zł

Skład masła pod oczy to masło shea, olej z zielonych ziaren kawy, macerat kawowy a skład krem ma taki olej arganowy, masło shea nierafinowane, olivem 1000 emulgator, złoto kosmetyczne, hydrolat z czarnej porzeczki, witamina E, biokonserwant, olejek zapachowy.

  • Zapach ciszy krem w płynie - 35 zł

Skład: Hydrolat Różany, Hydrolat Malinowy, Oliwa z Oliwek, Olej Migdałowy, Olej Makadamia, Ziele Przywrotnika, Ziele Skrzypu, Witamina E, Olejek z Werbeny, Kwas Cytrynowy, Benzoesan Sodu, Sorbinian Potasu


You May Also Like

0 komentarze