Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Czym sprzątam w domu? Yope!

by - 13:47:00


Dlaczego akurat te produkty wybrałam do sprzątania? 

Mają piękne zapachy, są tanie, mają dobre składy i rewelacyjnie działają. Swoje egzemplarze kupiłam w okolicach 7-10 zł za sztukę, więc naprawdę porównywalnie do tradycyjnych, popularnych z bardzo kiepskimi składami. Najczęściej sięgam po płyn uniwersalny i myję nim wiele zaczynając od kurzu kończąc na zabawkach, myję nim nawet szkło, szyby czy lustra, więc następnym razem typowo do szyb i luster brać nie będę, bo ten jest dla mnie trochę lepszy i wszystko myję za jednym zamachem, nie muszę latać i zmieniać płynów do sprzątania. Płyn do mycia łazienki jest na równi z płynem uniwersalnym, myję nim wannę lub umywalkę i naprawdę nie widzę większej różnicy w działaniu, więc tu znowu stwierdzam, że nie kupię, bo wystarczy mi uniwersalny. Płyn do mycia podłóg spełnia swoje zadanie, wszystko było domyte, ale ja nie mam trudniejszych plam ot sprzątanie z kurzu i innych drobiazgów. Płyn do mycia naczyń jest naprawdę fajny, dobrze myje naczynia i pięknie pachnie. Mam nadzieję, że będzie wydajny. 

Podsumowując nie wiem po co mi aż trzy produkty tzn. uniwersalny, do szyb i luster i do łazienki jak mogę wszystko umyć płynem uniwersalnym i tak będę robić. Następnym razem wrócę tylko do płynu uniwersalnego o zapachu zielonej herbaty, bo podoba mi się bardziej niż lawenda.

Opakowania są z...

Oczywiście plastiku PET, więc szkoda, bo są śliczne i aż kusi aby wykorzystać je ponownie a tu pach taki smutek, bo PET a "petów" nie powinno się używać ponownie, bo to mało przyjazny plastik dla nas niestety a tak popularny. Co ciekawe znajdziemy u nich mydła dolewki do ich butelek PET, więc teoria swoją drogą a i tak każdy robi co chce.

Produkty mają certyfikaty.. 

Ecolabel i Vegan, więc bardzo fajnie, ale nie zmienia to faktu, że konserwanty mogliby zmienić w swoich produktach. 


Jak to ze składami?

Ściemniać Wam nie będę, że jest idealnie, bo nie jest. Znajdziemy tu konserwant, który dozwolony jest tylko w kosmetykach spłukiwanych i przyjemny nie jest. Owszem to są rzeczy do sprzątania, ja sprzątam często w rękawiczkach, ale czasem jednak rękami i tu te konserwanty troszkę mnie straszą. Najbardziej w płynie do mycia naczyń, niestety, do płynu do mycia naczyń raczej już nie wrócę, mam już swojego ulubieńca z Attitude.

Uniwersalny: <5% niejonowe substancje powierzchniowo czynne, <5% anionowe substancje powierzchniowo czynne, związki wspomagające, alkohol, kompozycja zapachowa, konserwant (Methylisothiazolinone, Benzisothiazolinone).

Do podłóg: <5% anionowe środki powierzchniowo czynne, <5% niejonowe środki powierzchniowo czynne, konserwant (Methylisothiazolinone, Benzisothiazolinone), kompozycja zapachowa.

Do szyb i luster: <5% niejonowe substancje powierzchniowo czynne, składniki wspomagające, alkohol izopropylowy, konserwant ( Methylisothiazolinone, Benzisothiazolinone).

Do łazienki: <5-15% niejonowe substancje powierzchniowo czynne, związki wspomagające, kompozycja zapachowa, konserwant (Methylisothiazolinone, Benzisothiazolinone).

Płyn do mycia naczyń:  5-15% anionowe substancje powierzchniowo czynne, < 5% niejonowe środki powierzchniowo czynne, < 5% amfoteryczne środki powierzchniowo czynne, konserwant (Methylisothiazolinone, Benzisothiazolinone), kompozycja zapachowa, ekstrakt ogórka, ekstrakt z aloesu.


You May Also Like

0 komentarze