Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Biolane woda micelarna cudowna w swojej prostocie.

by - 11:54:00


Ostatnio lubię przeglądać płyny micelarne, szukam ideałów. Mam już kilka swoich ulubionych, ale ciągle szukam kolejnych. Tym razem wybór padł na Biolane, ale nie jest to zwykły płyn micelarny to woda micelarna przeznaczona głównie dla dzieci a właściwie do ich przemywania bez użycia wody np. na spacerze. Podoba mi się, że butelka jest z pompką i ma aż 500 ml. Minusem jest to, że wykonana jest z plastiku PET, więc nie użyję jej ponownie. Szkoda, bo szukam takiego opakowania właśnie do przelewania płynów micelarnych. Cena jak na płyn micelarny jest całkiem ok, bo zazwyczaj micel ma 200 ml lub 250 ml i kosztuje około 15-20zł, więc tu jest bardzo podobnie. Butelkę 500 ml kupimy za około 50zł, czyli całkiem przyzwoicie. Ja swoją butelkę mam z NaturePolis ( dołączcie do mojej grupy na FB to dostaniecie stałą zniżkę do tego sklepu ). PAO tego kosmetyku to 6 miesięcy, więc na spokojnie zdążymy go zużyć, bo płyny micelanrne schodzą dość szybko, przynajmniej u mnie. 

Za co go polubiłam?

Za delikatność i piękny, delikatny pudrowy zapach. Rewelacyjnie zmywa makijaż naturalny ( i to słowo klucz, bo nie wiem czy poradzi sobie z drogeryjnym. Ostatnio maluję się tylko kosmetykami naturalnymi ). Lubię używać jej też zgodnie z przeznaczeniem, czyli do umycia buzi córeczki. Podoba mi się to, że ten kosmetyk jest tak uniwersalny. Świetny kosmetyk dla osób, które nie lubią mieć zbyt wielu kosmetyków lub szukają czegoś delikatnego co nie będzie ich uczulać czy podrażniać, czegoś co będzie z dobrym składem. Właśnie, czy skład jest dobry? Moim zdaniem tak, ale nie jest mocno wartościowy. Nie spotkamy tu ekstraktów roślinnych czy substancji aktywnych, to woda z gliceryną, substancją zapachową i konserwantami. Ogromny plus dla alergików, osób z AZS i dzieci, ale wiem, że wiele osób szuka czegoś z bogatszymi składami szczególnie w tej cenie. 

Woda micelarna a stany zapalne..

To ciekawy temat, więc go poruszę. Na pierwszy rzut oka skład nie jest "łał", bo nie jest bogaty aczkolwiek ma składnik antybakteryjny. Zdziwiłam się, że pięknie załagodził stany zapalne na mojej twarzy, delikatnie ukoił moje zaczerwienienia. 


Skład: 

Aqua ( woda ), Glycerin ( gliceryna ), Polysorbate 20 ( rozpuszczalnik substancji zapachowych/aktywnych ), Parfum ( substancje zapachowe ), Sodium Benzoate ( konserwant ), Cetrimonium Chloride ( konserwant ), Trisoium Ethylenediamine Disuccinate ( zmiękcza wodę ), Chlorhexidine Digluconate ( składnik antybakteryny, konserwant ), Cirtic Acid ( konserwant ). 

You May Also Like

0 komentarze