Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Chrimaluxe róż mineralny 08

by - 18:20:00





Możemy go kupić w dwóch pojemnościach, ja mam miniaturkę 5 ml, która kosztuje 8 zł. Myślę, że róże wystarczą małe, lepiej mieć kilka różnych, małych niż jeden duży. Gdyby jednak ktoś chciał duży to kosztuje on 40,50 zł.


Jak na prawdziwą kobietę przystało uwielbiasz błyskotki! Rubin to kamień szlachetny o barwie od różowej do krwistoczerwonej, róż N08 to odpowiedni kolor dla kobiety, która lubi klasykę! Ciemna barwa posada niezwykle głęboki ton. Świetny do makijażu wieczorowego. 



Róż jest przepiękny, mieni się rewelacyjnie i można go używać również jako cienia. Jestem naprawdę zachwycona jego kolorem, jest niesamowity. Róż jest na twarzy od nałożenia aż do zmycia, bardzo dobrze się nakłada, ale jest mocno napigmentowany. Nakładając ten róż trzeba bardzo uważać aby nie zrobić sobie plam, szczególnie jeśli tak jak ja dopiero zaczynacie przygodę w różami. Uwielbiam to w minerałach, że są uniwersalne oraz nie mają daty ważności, są ważne bezterminowo ( o ile nie mają substancji organicznych np. olei w składzie ). Dopiero ponaję się z tą firmą, ale podoba mi sie to, że mają miniaturki w słoiczkach a nie w saszetkach i to całkiem fajne cenowo. Jakość tych minerałów jest świetna, niedługo opiszę wam jeszcze podkład mineralny tej firmy.

Prosty i typowo mineralny skład.
Mika - pigmenty, CI 77891 – dwutlenek tytanu, CI 77491 – czerwony tlenek żelaza.

You May Also Like

0 komentarze