Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Zmiany w życiu i na blogu..

by - 11:00:00




ZMIANY NA BLOGU

Wiecie, czasem myślę, że się nie nadaje do pisania bloga, ale kocham to co robię. Czuje się spełniona gdy mogę się z Wami podzielić moimi przemyśleniami. Chciałam zmienić trochę wygląd bloga, ale nie znalazłam nic ładnego, więc  może za jakiś czas będę kupować jakiś szablon, mam nadzieję, że wam się spodoba. W ciągu kilku dni dodam kilka małych, głównie wizualnych dodatków do bloga. Zmieni się też trochę mój sposób pisania recenzji, będzie zawierał więcej informacji m.in. o certyfikatach, testach na zwierzętach i wiele, wiele więcej.. Składy będą analizowane trochę inaczej, mam nadzieję, że tak zaanalizowane będą wyglądały lepiej i będą bardziej czytelne.

Cierpliwości, niedługo pierwsze posty w nowym stylu ! 

MINIMALIZM..

.. to to co chcę aby zagościło zarówno na blogu i w moim życiu. Na blogu objawiałoby się to mniejszą ilością recenzji, ale bardziej obszernych. Nie analizowałabym zawsze jednego kosmetyku jak robię to teraz a.. zobaczycie ! W życiu minimalizm już mam całkiem opanowany. Mój minimalizm nie jest taki jak Wam może się wydawać. Mimimalizm to moim zdaniem posiadanie tylko tego co sprawia mi radość i czego używam. Mam troszkę kurzołapaczów, ale je kocham i nie wyborażam sobie mieć praktycznie pustego pokoju jak widzę w niektórych minimalistycznych wnętrzach. Chcę tylko zapanować trochę lepiej nad kosmetykami i moją garderobą. Mam mało ubrań, ale chciałabym kilka rzeczy oddać a nie mam serca aby to zrobić. 

NOWY POKÓJ.. 

.. prawie ! Niedługo planuje go trochę odnowić, przemalować, załatać dziury po półkach, bo wygląda bardzo źle. Kto ma dziecko ten wie jak mogą wyglądać ściany przy takim słodziaku. Będzie miło i przytulnie a dla Was szykuję post o mojej organizacji w pokoju. W małym pokoju da się naprawdę wiele i to z dzieckiem ! Post będzie skierowany głównie do samotnych matek, które mają małą przestrzeń i nie dużo pieniędzy a chciałyby coś zmienić. Może podrzucę wam kilka pomysłów ! Często słyszę, że aby mieć ładnie w pokoju trzeba mieć ogromnie dużo pieniędzy na remont, Bzdura ! Swój kawałek pokoju zrobiłam niewielkim kosztem rozkładając to na kilka miesięcy. Niedługo zobaczycie efekty a kawałki pokoju widać na instagramie.

You May Also Like

0 komentarze

.

Akcesoria dla dzieci Akcesoria kosmetyczne Aliexpress Alterra Amilie Annabelle Minerals Anthyllis Attitude Babydream Balsam do ciała Baza do rzęs Baza pod cienie Baza pod makijaż Beauty Oil beGlossy beOrganic Bielenda Biolaven Biżuteria Błyszczyk Body Boom Bronzer Chemia Domowa Chrimaluxe Cienie do powiek Clarena Couleur Caramel Cruelty Free Demakijaż Denkowanie Derma ECO Domowe Kosmetyki Ecolab Ecolore Ekologia Elfa Pharm Equilibra Eyeliner Facelle Farbowanie włosów Golden Rose Hagi Health-box hydrolat HydroPhil INCI Inspiredby Iossi Isana Isana Young John masters organics Joybox Kąpiel Kolorówka Konkurs Korektor Kosmetyki dla dzieci Kosmetyki Wegańskie Krem BB Krem do rąk Krem do twarzy Krem pod oczy Kringle Candle Laboratorium Cosmeceuticum Lavera Lifehack Lifestyle Lilla Mai Lily Lolo Make Me Bio Makijaż oczu Makijaż twarzy Makijaż ust Maseczka Mazidła Mineralnie Mleczko do demakijażu Mleczko do włosów Mohani Mokosh Momme My Secret Naturaiv Neauty Minerlas Neess Nowości Od Kuchni Odżywka do włosów Olejek Olejek do demakijażu Olejek do twarzy Organic Shop Organique Organizacja Orientana Oszczędzanie Paznokcie hybrydowe Peeling Perełki Żywnościowe Petal Fresh Pędzle do makijażu Physicians Formula Pielęgnacja ciała Pielęgnacja twarzy Pielęgnacja włosów Pierre Rene Pixie Planeta Organica Płyn do higieny intymnej Płyn micelarny Podkład Podkład mineralny Porady Pielęgnacyjne Puder Wykończeniowy Recykling Rhea Rozświetlacz Róż do policzków Sadza Soap Santaverde Serum Shinybox So Bio Spotkanie Blogerek Sun Ozon Swatche Sweet Bath Szampon do włosów Szczoteczka do zębów Szminka Szoap Soap Sztuczne Rzęsy Tanie Kosmetyki Nauralne Tonik Tusz do rzęs Ulubieńcy Miesiąca Venita Vianek Wcierka do skóry głowy Wishlista Wnętrze Wywiady Yankee Candle Zdrowsze Smakołyki Żel do twarzy Żel pod prysznic