Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Zmiany w życiu i na blogu..

by - 11:00:00




ZMIANY NA BLOGU

Wiecie, czasem myślę, że się nie nadaje do pisania bloga, ale kocham to co robię. Czuje się spełniona gdy mogę się z Wami podzielić moimi przemyśleniami. Chciałam zmienić trochę wygląd bloga, ale nie znalazłam nic ładnego, więc  może za jakiś czas będę kupować jakiś szablon, mam nadzieję, że wam się spodoba. W ciągu kilku dni dodam kilka małych, głównie wizualnych dodatków do bloga. Zmieni się też trochę mój sposób pisania recenzji, będzie zawierał więcej informacji m.in. o certyfikatach, testach na zwierzętach i wiele, wiele więcej.. Składy będą analizowane trochę inaczej, mam nadzieję, że tak zaanalizowane będą wyglądały lepiej i będą bardziej czytelne.

Cierpliwości, niedługo pierwsze posty w nowym stylu ! 

MINIMALIZM..

.. to to co chcę aby zagościło zarówno na blogu i w moim życiu. Na blogu objawiałoby się to mniejszą ilością recenzji, ale bardziej obszernych. Nie analizowałabym zawsze jednego kosmetyku jak robię to teraz a.. zobaczycie ! W życiu minimalizm już mam całkiem opanowany. Mój minimalizm nie jest taki jak Wam może się wydawać. Mimimalizm to moim zdaniem posiadanie tylko tego co sprawia mi radość i czego używam. Mam troszkę kurzołapaczów, ale je kocham i nie wyborażam sobie mieć praktycznie pustego pokoju jak widzę w niektórych minimalistycznych wnętrzach. Chcę tylko zapanować trochę lepiej nad kosmetykami i moją garderobą. Mam mało ubrań, ale chciałabym kilka rzeczy oddać a nie mam serca aby to zrobić. 

NOWY POKÓJ.. 

.. prawie ! Niedługo planuje go trochę odnowić, przemalować, załatać dziury po półkach, bo wygląda bardzo źle. Kto ma dziecko ten wie jak mogą wyglądać ściany przy takim słodziaku. Będzie miło i przytulnie a dla Was szykuję post o mojej organizacji w pokoju. W małym pokoju da się naprawdę wiele i to z dzieckiem ! Post będzie skierowany głównie do samotnych matek, które mają małą przestrzeń i nie dużo pieniędzy a chciałyby coś zmienić. Może podrzucę wam kilka pomysłów ! Często słyszę, że aby mieć ładnie w pokoju trzeba mieć ogromnie dużo pieniędzy na remont, Bzdura ! Swój kawałek pokoju zrobiłam niewielkim kosztem rozkładając to na kilka miesięcy. Niedługo zobaczycie efekty a kawałki pokoju widać na instagramie.

You May Also Like

0 komentarze