Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Beauty Oil krem na noc

by - 08:00:00




Krem kupimy za 38,50 / 50 ml. Cena jest naprawdę bardzo przyjemna.


Krem na noc regenerująco-odżywczy z olejem marula, aminokwasami L-argininą i L-lizyną działającymi przeciwzmarszczkowo i walczących z fotostarzeniem, prebiotykiem przywracającym równowagę mikrobiologiczną skóry, naturalną witaminą e oraz kompleksem olejów bogatych w kwasy omega przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry.



Ten krem jest przecudowny ! Ostatnio zauważyłam, że moja skóra wręcz uwielbia emolienty a ten krem ma ich bardzo dużo. Pierwszą rzeczą, która mi się spodobała w tym kremie to konsystencja, uwielbiam takie kremy, które mają konsystencje niczym masło. Zapach tego kremu jest delikatny, pudrowo-kremowy. Mi bardzo przypomina kremy typu Nivea / Bambino zarówno zapachem jak i konsystencją. Działanie ma rewelacyjne, ląduje w moich ulubieńcach. Rano po tym kremie moja skóra jest mega odżywiona, jędrna i wygląda na wypoczętą. Skóra wygląda naprawdę promiennie a wszystkie niespodzianki goją się szybciej. Ten krem po jednej nocy potrafi dać "zastrzyk" nawilżenia i odżywienia. No cudo ! Ale mam małe ale.. Opakowanie typy Air-less jest teoretycznie fajnym rozwiązaniem, ale widziałam zdjęcia jak jednej dziewczynie krem w takim opakowaniu zapleśniał w środku, używała takiego kremu przez pewien czas, bo nie było tego widać. Ja wolę widzieć co nakładam na twarz, więc przelewam takie kremy do słoiczka. Dodatkowo nie ma na butelce oznaczenia plastiku co też mi się nie podoba. Mimo to to kosmetyk godny polecenia, tani a skuteczny. A wydajność ? No cuż.. ja każdy krem zużywam długo a stosuje je nie tylko na twarz a również na szyję i dekold ( tak powinno się stosować kremy ). Moim zdaniem 50 ml kremu powinno wystarczyć na 3 miesiące używania albo więcej, bo każdy nakłada inną ilość kremu na twarz.



Aqua - woda,
Caprylic/Capric Triglyceride - emolient,
Propanediol Dicaprylate -  roślinny zamiennik popularnych syntetycznych estrów m.in. Propylene Glycol,
Cetearyl Alcohol - emolient,
Glycerin - gliceryna,
Sclerocarya Birrea Seed Oil - olej marula, 
Acacia Deccurens/Jojoba/Sunflower SeedWax/Polyglyceryl-3 Esters - emolient,
Alpha-Glucan Oligosaccharide - wielocukier, ma działanie nawilżające,
Cetearyl Alcohol - emolient,
Tocopherol - witamina E,
Cetearyl Glucoside - emulgator,
Sodium Hyaluronate - hialuronian sodu, nawilża skórę,
Arginine/Lysine Polypeptide - nawilża i wspomaga proces gojenia,
Helianthus Annus Seed Oil - olej ze słodkich migdałów,
Zea Mays Oil - olej kukurydziany,
SesamumIndicum Seed Oil - olej sezamowy,
Macadamia Ternifolia Seed Oil - olej z nasion makadamii,
Olea Europaea Fruit Oil - oliwa z oliwek,
Biosaccharide Gum-1 - substancja konsystencjotwórcza,
Cellulose Gum - stabilizator emulsji,
Microcrystalline Cellulose - zagęstnik,
Xanthan Gum - zagęstnik,
Sodium Phytate - substancja chelatująca,
Benzyl Alcohol - bezpieczny konserwant,
Dehydroacetic Acid - bezpieczny konserwant,
Citric Acid - kwas cytrynowy,
Parfum - substancje zapachowe.

You May Also Like

0 komentarze