Zabraniam kopiowania zdjęć i treści bez mojej zgody . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Laboratorium Cosmeceuticum - hydrolat pomarańczowy

by - 22:53:00




Hydrolat kosztuje 22,50 zł / 100 ml. 

Hydrolat Pomarańczowy posiada właściwości przeciwzapalne i antybakteryjne. Działa kojąco, łagodzi podrażnienia, redukuje zaczerwienienia wspomagając ukrwienie skóry. Ściąga pory przez co reguluje wydzielanie sebum. Optymalnie nawilża, matuje i odświeża cerę. Hydrolat z pomarańczy hamuje aktywność enzymów rozkładających kolagen i elastynę - białek odpowiedzialnych za jędrność i napięcie skóry. 



Uwielbiam hydrolaty ponieważ są one uniwersalne i zazwyczaj pięknie pachną. Nie wiem czego spodziewałam się po tym, cytrusowej świeżości ? Niestety tego tu nie ma. To jest hydrolat z kwiatów pomarańczy. Pachnie sianem i zielskiem ale ładnie i delikatnie. U mnie każdy hydrolat dobrze się sprawdza i tu też się nie zawiodłam. Świetnie działa na moją cerę. Ten hydrolat ma świetny atomizer, rozpyla delikatną mgiełkę idealną do utrwalania makijażu mineralnego. Dzięki temu również staje się dużo wydajniejszy. 

Hydrolat z Kwiatów Słodkiej Pomarańczy*, Kwas Cytrynowy, Sorbinian Potasu, Benzoesan Sodu*zawartość 99,4%

Dodatkowo rabat dla was, być może na zakup hydrolatu :)



You May Also Like

0 komentarze